Quote from Guest on 18 October 2007, 22:25Bläddrade igenom Cyklotekets tidning Cyklopedin och fann att dom säljer muskelstimulatorer. Kan tydligen användas för återhämtning, smärtlindring, massage m.m.
Är det någon här på forumet som har prövat en sån här manick och vad är era erfarenheter? Är d
Bläddrade igenom Cyklotekets tidning Cyklopedin och fann att dom säljer muskelstimulatorer. Kan tydligen användas för återhämtning, smärtlindring, massage m.m.
Är det någon här på forumet som har prövat en sån här manick och vad är era erfarenheter? Är d
Quote from Mikaela Lexén on 18 October 2007, 22:35Flera på happymtb.org som provat är mycket nöjda...
http://happymtb.org/forum/read.php/1/704957/705164#msg-705164
Själv fick jag behandling med sådan apparat för ca 20 år sedan och blev hjälpt med problem i ryggmuskulaturen
Flera på happymtb.org som provat är mycket nöjda...
http://happymtb.org/forum/read.php/1/704957/705164#msg-705164
Själv fick jag behandling med sådan apparat för ca 20 år sedan och blev hjälpt med problem i ryggmuskulaturen
Quote from Zsuzsi Zsédely on 19 October 2007, 19:07Vi har precis köpt en
http://www.smartfri.se/traning-rehab/cefar-myo-x2/
efter att ha lånat en mer avancerad modell!
Den är helt suverän! Jag älskar den!
Den får gå mycket! Skön när man är trött i nacken!
Jag har en vad som spökar.... Den är bra på (nästa
Vi har precis köpt en
http://www.smartfri.se/traning-rehab/cefar-myo-x2/
efter att ha lånat en mer avancerad modell!
Den är helt suverän! Jag älskar den!
Den får gå mycket! Skön när man är trött i nacken!
Jag har en vad som spökar.... Den är bra på (nästa
Quote from Emma Sjöberg on 19 October 2007, 21:49Ha ha ha.. HUR menar du nu JE.. ha ha ha...
Ha ha ha.. HUR menar du nu JE.. ha ha ha...
Quote from Funbeat user on 20 October 2007, 21:13Lite OT men.. Var försöksperson på Karolinska där dom provade fram sådana manicker för att träna patienter med. Målet var att hitta nivåerna för strömmen. Jag satt fast med benet och bensparkade, sen vred dom på så att jag sparkade med dubbelt så mycket k
Lite OT men.. Var försöksperson på Karolinska där dom provade fram sådana manicker för att träna patienter med. Målet var att hitta nivåerna för strömmen. Jag satt fast med benet och bensparkade, sen vred dom på så att jag sparkade med dubbelt så mycket k
Quote from Camilla Maunu on 20 October 2007, 22:46Men vadå... Är inte det liknande den som säljs på tv-shop. Ni menar väl inte på fullast allvar att det kan ge träning för musklerna?
Det ser ju extremt löjligt ut i reklamen iaf. 😉
Men vadå... Är inte det liknande den som säljs på tv-shop. Ni menar väl inte på fullast allvar att det kan ge träning för musklerna?
Det ser ju extremt löjligt ut i reklamen iaf. 😉
Quote from Lena O on 20 October 2007, 22:54Alfred:
"Kan tydligen användas för återhämtning, smärtlindring, massage m.m."
Ser inte ordet träning i den meningen 😉Dennis: Jag vill minnas att Gustav Von E. använde sig av en sådan efter dagens etapper ner i Laholm?
Alfred:
"Kan tydligen användas för återhämtning, smärtlindring, massage m.m."
Ser inte ordet träning i den meningen 😉
Dennis: Jag vill minnas att Gustav Von E. använde sig av en sådan efter dagens etapper ner i Laholm?
Quote from Fredrik Närenfors on 21 October 2007, 00:28Återhämtning är det jag förstått den ska vara bra för. Är man då inte nästintill proffs och har bråttom att återhämta sig inför nästa träning så vete sjutton om det är värt pengarna.
Återhämtning är det jag förstått den ska vara bra för. Är man då inte nästintill proffs och har bråttom att återhämta sig inför nästa träning så vete sjutton om det är värt pengarna.
Quote from Funbeat user on 21 October 2007, 00:29kanske lite billigare än en privat massör. 😀
hur mycket kostar de små manickerna?
kanske lite billigare än en privat massör. 😀
hur mycket kostar de små manickerna?
Quote from Camilla Maunu on 21 October 2007, 19:54Men Gary, jag syftade på Stefans inlägg. Det var uppenbarligen en upplevelse som klassas mer som träning än som "återhämtning, smärtlindring massage"...
Och jag kan absolut köpa att det funkar som smärtlindring, massage osv men hade aldrig i mitt liv tro
Men Gary, jag syftade på Stefans inlägg. Det var uppenbarligen en upplevelse som klassas mer som träning än som "återhämtning, smärtlindring massage"...
Och jag kan absolut köpa att det funkar som smärtlindring, massage osv men hade aldrig i mitt liv tro