Quote from Fredrik Närenfors on 21 October 2007, 20:11Tror inte heller att man kan träna musklerna med apparatur. Om det hade gått så hade varenda OS medaljör spolat sina träningspass och suttit framför TVn med en massa trådar kopplade på musklerna.
Det dom däremot gör är använder dessa manicker för att få e
Tror inte heller att man kan träna musklerna med apparatur. Om det hade gått så hade varenda OS medaljör spolat sina träningspass och suttit framför TVn med en massa trådar kopplade på musklerna.
Det dom däremot gör är använder dessa manicker för att få e
Quote from Funbeat user on 21 October 2007, 20:16Det var just det som Östtyska cyklister gjorde på den gamla goda tiden!
Det var just det som Östtyska cyklister gjorde på den gamla goda tiden!
Quote from Fredrik Närenfors on 21 October 2007, 20:19Jo men dom nöjde sig inte med att bara leda in elektricitet i muskulaturen. Kom med mycket annat smått och gott också.
Jo men dom nöjde sig inte med att bara leda in elektricitet i muskulaturen. Kom med mycket annat smått och gott också.
Quote from Funbeat user on 21 October 2007, 20:20för att få den efekten av en muskelstimulator så måste du tävla med elen koplad i musklerna
för att få den efekten av en muskelstimulator så måste du tävla med elen koplad i musklerna
Quote from Funbeat user on 21 October 2007, 20:46Team Sauerkraut körde med elstimulans framför TV:n och fick xtra träning under tiden som John Blund var på rutan.
Team Sauerkraut körde med elstimulans framför TV:n och fick xtra träning under tiden som John Blund var på rutan.
Quote from Funbeat user on 30 October 2007, 16:44Om man är ute och åker mycket varje dag, t.ex på laholm 6 dagars eller träningsresa till mallis, då gör det bra nytta för återhämtningen att kunna köra lite massage med elstimulator.
Dock har jag själv väldigt svårt att vänja mig, men flera kollegor tycke
Om man är ute och åker mycket varje dag, t.ex på laholm 6 dagars eller träningsresa till mallis, då gör det bra nytta för återhämtningen att kunna köra lite massage med elstimulator.
Dock har jag själv väldigt svårt att vänja mig, men flera kollegor tycke
Quote from Fredrik Närenfors on 30 October 2007, 20:02Kollegor?? Har du gått och blivit proffs Stefan?
Härligt, då är det bara att sola sig i din glans (H)
Kollegor?? Har du gått och blivit proffs Stefan?
Härligt, då är det bara att sola sig i din glans (H)
Quote from Funbeat user on 1 November 2007, 11:29Proffs och proffs, jag é ju proffesionell tyckare så visst é jag de 😉
Vad ska man annat kalla sina kollegor om inte kollegor...
Proffs och proffs, jag é ju proffesionell tyckare så visst é jag de 😉
Vad ska man annat kalla sina kollegor om inte kollegor...
Quote from Funbeat user on 1 November 2007, 13:19Jag tycker de funkar bra som återhämtning efter det att man tagit ut sig ordentligt. Typ tävlat eller tränat på maxintensitet med massa mjölksyra.
Som träning av styrka och muskeltillväxt? Nej, inte för mig men jag kan tänka mig att en helt otränad perso
Jag tycker de funkar bra som återhämtning efter det att man tagit ut sig ordentligt. Typ tävlat eller tränat på maxintensitet med massa mjölksyra.
Som träning av styrka och muskeltillväxt? Nej, inte för mig men jag kan tänka mig att en helt otränad perso
Quote from Funbeat user on 1 November 2007, 13:21finns ingen bevisad efekt på styrkeökning, tror inte på det själv heller. däremot så kan man säkert skicka lite signaler till hjärnan om att "här finns en muskel du glömt" vilket inte är av ringa värde
finns ingen bevisad efekt på styrkeökning, tror inte på det själv heller. däremot så kan man säkert skicka lite signaler till hjärnan om att "här finns en muskel du glömt" vilket inte är av ringa värde