Quote from Guest on 6 March 2012, 09:12Kul att se att Musse äntligen verkar vara på gång. Hoppas han slipper fler skador så att han får en ärlig chans att visa om han är mannen att utmana 80-talshjältarna. Det vore ju jävligt kul.
http://beta.marathon.se/aktuellt/mustafa-mohamed-jagar-tid-f%C
Kul att se att Musse äntligen verkar vara på gång. Hoppas han slipper fler skador så att han får en ärlig chans att visa om han är mannen att utmana 80-talshjältarna. Det vore ju jävligt kul.
http://beta.marathon.se/aktuellt/mustafa-mohamed-jagar-tid-f%C
Quote from Funbeat user on 6 March 2012, 09:22Han ska få sällskap av en hare nästa vecka i Lysekil
Han ska få sällskap av en hare nästa vecka i Lysekil
Quote from Funbeat user on 6 March 2012, 09:57Hoppas verkligen han lyckas! Vi behöver en bra marathonlöpare!
Hoppas verkligen han lyckas! Vi behöver en bra marathonlöpare!
Quote from Funbeat user on 10 March 2012, 15:03Vi har väl åtminstone en bra marathonlöpare redan (Isabellah Andersson)? Men det vore såklart jäkligt kul med en till! 🙂
Vi har väl åtminstone en bra marathonlöpare redan (Isabellah Andersson)? Men det vore såklart jäkligt kul med en till! 🙂
Quote from Funbeat user on 10 March 2012, 15:44& David Nilsson, Högby IF.
& David Nilsson, Högby IF.
Quote from Elias Engqvist on 10 March 2012, 16:54Jonas Buud, Mora!
Jonas Buud, Mora!
Quote from Funbeat user on 10 March 2012, 17:57jag
jag
Quote from Funbeat user on 10 March 2012, 18:33Jämfört med oss vanliga motionärer finns det ju ett antal som är duktiga, men i ett internationellt perspektiv finns väl bara Isabellah. Det vore ju kul med Musse (eller nån annan, för all del) på herrsidan också. Det finns ju liksom inget av naturen give
Jämfört med oss vanliga motionärer finns det ju ett antal som är duktiga, men i ett internationellt perspektiv finns väl bara Isabellah. Det vore ju kul med Musse (eller nån annan, för all del) på herrsidan också. Det finns ju liksom inget av naturen give
Quote from Funbeat user on 10 March 2012, 18:37Det är bara att ta tag i träningen under tio år.
När Haren anländer i veckan så kommer det bli ordning på Musses träning.
Det är bara att ta tag i träningen under tio år.
När Haren anländer i veckan så kommer det bli ordning på Musses träning.
Quote from Funbeat user on 10 March 2012, 19:27Efter Isabellah så tror jag inte att vi kommer ha någon på tio listan i något mästerskap i Marathon dom närmaste femtio åren....eller hundra. Jag gör då en liten parentes kring gifte å nationalitets förändring. Tråkigt utav helvete....men detta är inte sv
Efter Isabellah så tror jag inte att vi kommer ha någon på tio listan i något mästerskap i Marathon dom närmaste femtio åren....eller hundra. Jag gör då en liten parentes kring gifte å nationalitets förändring. Tråkigt utav helvete....men detta är inte sv