Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Vad putt jag blir nu 🙁
Jag ska testa på jobbdatorn och se hur det ser ut där. En annan sak jag upptäckt (på hemmadatorn iallafall) är att jordgloberna inte alltid sitter på samma ställe. Idag fanns det t.ex inga jordglober över mittSverige. Jag fick kli

Hmm, det var länge sedan jag var inne på kartorna verkar det som... var inne igår och såg förändringen... Vilket lyft!!! Det blev mycket bättre!! 😀

Hur gör man för att länka till en karta? Eller få in en kartbild direkt här i inlägget?

1. leta reda på rundan (genom Träningsrundor-menyn).
2. Klicka på rundan (då ritas den ut).
3. Klicka på den röda startikonen, då kommer en pratbubbla fram som beskriver rundan
4. Klicka på "Nytt Fönster"-länken i pratbubblan.
5. Klistra in adressen till

Tack Linus,,,,men jag kom på att det inte hjälper. Jag har ju problem med visningen av rundorna,,,och det hjälper ju inte att skicka en länk för då kommer ni som inte ha problem bara att se det korrekta iallafall. Men nu vet jag iallafall hur man gör om j

Tycker fortfarande att det är svårt att navigerat bland alla turer på funbeat(använder den funktionen i princip aldrig trots att utbudet är mycket stort).

Hittade denna sida som verkar ha en del bra sätt att navigera bland rundor

1) Preview till vänster

Riktigt snyggt och även elegant lösning. Mycket information på samma ställe utan att bli rörigt.

Jag löper bara
men när jag söker på min ort eller zoomar in med kartan så syns de inte finns endast med under avansedad sök men inte om jag väljer löpning, däremot med "alla träningsformer"

verkar som rundorma inte taggas med löpning?

Samma här tror jag. Något verkar knasigt. Jag får inte fram makens rundor (som jag vet finns) hur jag än gör.

Makens rundor?

http://www.funbeat.se/person/tracks.aspx?PersonID=116116