Quote from Funbeat user on 5 October 2007, 21:42Det låter som en målsättning! Grymt imponerad!!
Svårt att leva upp till men man får försöka i mån av tid.
Vad kör du för rengöring och smörjning på din racer?
Det låter som en målsättning! Grymt imponerad!!
Svårt att leva upp till men man får försöka i mån av tid.
Vad kör du för rengöring och smörjning på din racer?
Quote from Funbeat user on 5 October 2007, 21:44Rent kemi/märkesmässigt
Rent kemi/märkesmässigt
Quote from Funbeat user on 5 October 2007, 22:04Diskmedel, bilschampoo, biltemas svampar med schampoo, kallavfettning, 5-56, W-40 till rengöring.
Cykelolja från Netto, kedjevax, ceramic olja, kedjeolja till kedjor.
Holts sprayfett, vaselin, litiumfett, kullagerfett till lager.
Kopparpasta, vaselin o
Diskmedel, bilschampoo, biltemas svampar med schampoo, kallavfettning, 5-56, W-40 till rengöring.
Cykelolja från Netto, kedjevax, ceramic olja, kedjeolja till kedjor.
Holts sprayfett, vaselin, litiumfett, kullagerfett till lager.
Kopparpasta, vaselin o
Quote from Funbeat user on 7 October 2007, 23:15Lite PK men.. Tänk på miljön när ni använder diesel och annat i hemmet.
Oj vad jag va duktig nu 😉
Lite PK men.. Tänk på miljön när ni använder diesel och annat i hemmet.
Oj vad jag va duktig nu 😉
Quote from Ingemar Lindgren on 8 October 2007, 09:12Oj!!! David, du ar en meckikon! Jag far skriva ut denna diskussion och ga och shoppa. Det dar med tryckluft later som en fin genvag ocksa for att fa bort allt man luckrat upp men inte kommer at att pilla loss - vad finns det for gratis tryckluftsaggregat
Oj!!! David, du ar en meckikon! Jag far skriva ut denna diskussion och ga och shoppa. Det dar med tryckluft later som en fin genvag ocksa for att fa bort allt man luckrat upp men inte kommer at att pilla loss - vad finns det for gratis tryckluftsaggregat