Quote from Guest on 25 January 2008, 16:00Min dotter drabbades för 1 månad sedan av ngt som man kallar Bakers cysta i ena knäet, hon var till läkare och dom sa att det skulle läka ut av sig själv. Men nu har även det andra knäet drabbats, och det första knäet har heller inte blivit så mycket bätt
Min dotter drabbades för 1 månad sedan av ngt som man kallar Bakers cysta i ena knäet, hon var till läkare och dom sa att det skulle läka ut av sig själv. Men nu har även det andra knäet drabbats, och det första knäet har heller inte blivit så mycket bätt
Quote from antti5303@gmail.com on 25 January 2008, 16:10Aj Aj, har haft det. Började när jag började springa mer för några år sedan. Kommer inte ihåg om jag fick antiinflammatoriskt. Ingen löpning, lätt träning (mest simning) utan att böja för mycket på benen och lätt stretching av baksida lår. Tog en månad se
Aj Aj, har haft det. Började när jag började springa mer för några år sedan. Kommer inte ihåg om jag fick antiinflammatoriskt. Ingen löpning, lätt träning (mest simning) utan att böja för mycket på benen och lätt stretching av baksida lår. Tog en månad se
Quote from Funbeat user on 25 January 2008, 16:45Jag har inga tips på om hur man kan lindra, men vill påpeka att ni absolut ska gå till en läkare ifall ni är oroliga för att den ena inte försvunnit/förvärrats, för att få en kommentar på det. Samtidigt kan ni få professionella råd om lindrande medel o s
Jag har inga tips på om hur man kan lindra, men vill påpeka att ni absolut ska gå till en läkare ifall ni är oroliga för att den ena inte försvunnit/förvärrats, för att få en kommentar på det. Samtidigt kan ni få professionella råd om lindrande medel o s