Quote from Guest on 1 December 2008, 19:40Någon som använder tidtagarklockan från RW som man får på köpet om man binder sig på en prenumeration? Är ni nöjda med den och framförallt litar ni på den?
Någon som använder tidtagarklockan från RW som man får på köpet om man binder sig på en prenumeration? Är ni nöjda med den och framförallt litar ni på den?
Quote from Håkan Öhling on 1 December 2008, 19:50jag har två. de är jättebra 🙂
jag har två. de är jättebra 🙂
Quote from ellen olsson on 1 December 2008, 20:04Jag har nog också två stycken. Jag har aldrig packat upp dem...
Jag har nog också två stycken. Jag har aldrig packat upp dem...
Quote from Funbeat user on 1 December 2008, 20:42Jag använder min på loppen för att spara km-tider, funkar kanon 🙂
Jag använder min på loppen för att spara km-tider, funkar kanon 🙂
Quote from Funbeat user on 2 December 2008, 08:37Jag har en, använder mest tidtagaruret...
En fråga, kan man stänga av ljudet (pipet) när man ska mäta distansen å räkna stegen (pacer, pedo.)???
Jag har en, använder mest tidtagaruret...
En fråga, kan man stänga av ljudet (pipet) när man ska mäta distansen å räkna stegen (pacer, pedo.)???
Quote from Urban Nilsson on 2 December 2008, 09:24Fredrik: Vill du bli av med en? Vi har behov av en till hos oss.
Fredrik: Vill du bli av med en? Vi har behov av en till hos oss.
Quote from Funbeat user on 2 December 2008, 12:12Jag håller med.Den funkar kanon:-)
Jag håller med.Den funkar kanon:-)
Quote from Urban Nilsson on 2 December 2008, 12:58Beror på vad du vill ha i utbyte.
Beror på vad du vill ha i utbyte.
Quote from Funbeat user on 2 December 2008, 12:59SRM.
SRM.
Quote from ellen olsson on 2 December 2008, 17:51En SRM hade onekligen inte varit fel men jag inser att det kan vara svårt då en sådan är värd rätt mycket mer än klockan... 🙂
En SRM hade onekligen inte varit fel men jag inser att det kan vara svårt då en sådan är värd rätt mycket mer än klockan... 🙂