Quote from Funbeat user on 23 March 2011, 22:03Det är en skillnad men jag anser fortfarande att vi greppar efter halmstrån... Har all respekt för att man inte gillar ett visst märke eller en viss produkt. Gillar själv inte franska bilar, kan inte förklara varför. Men bara för det väljer jag ändå inte
Det är en skillnad men jag anser fortfarande att vi greppar efter halmstrån... Har all respekt för att man inte gillar ett visst märke eller en viss produkt. Gillar själv inte franska bilar, kan inte förklara varför. Men bara för det väljer jag ändå inte
Quote from Funbeat user on 23 March 2011, 22:17Jag gillar inte när folk ska köpa cyklar och inte kan få en korrekt leveranstid av företaget. Då kan man avböja "erbjudandet" och vända sig till någon annan.
Detta har Canyon hållit på med i måånga år nu.
Jag gillar inte när folk ska köpa cyklar och inte kan få en korrekt leveranstid av företaget. Då kan man avböja "erbjudandet" och vända sig till någon annan.
Detta har Canyon hållit på med i måånga år nu.
Quote from Funbeat user on 23 March 2011, 22:27Säger inte emot dig. Har inte gjort några djupdykningar på området. Vet heller inte vilka volymer Canyon sprutar ut men undantagsfall finns väl alltid. Det tycker jag att man får acceptera så länge man lär sig utav det. Vad jag förstår så har i detta fall
Säger inte emot dig. Har inte gjort några djupdykningar på området. Vet heller inte vilka volymer Canyon sprutar ut men undantagsfall finns väl alltid. Det tycker jag att man får acceptera så länge man lär sig utav det. Vad jag förstår så har i detta fall
Quote from Funbeat user on 23 March 2011, 22:30Bättre har de säkert blivit efter att de hade 1400 cyklar restade.
Frågan är ändå varför de kan lämna en orderbekräftelse till V 3 när beställningen lades vid nyår och den just nu är framflyttad till V 14?
Det är ett skämt i mina ögon.
Bättre har de säkert blivit efter att de hade 1400 cyklar restade.
Frågan är ändå varför de kan lämna en orderbekräftelse till V 3 när beställningen lades vid nyår och den just nu är framflyttad till V 14?
Det är ett skämt i mina ögon.
Quote from j sollerman on 24 March 2011, 09:20Den här tråden är ett skämt.
Den här tråden är ett skämt.