Quote from Guest on 5 June 2008, 07:50... på en liten promenad??
http://www.flixxy.com/el-camino-del-rey.htm
... på en liten promenad??
Quote from ellen olsson on 5 June 2008, 08:00Synd att den förfallit så mycket! Det var dock väldigt vackert.
Synd att den förfallit så mycket! Det var dock väldigt vackert.
Quote from Eric Jacobsson on 5 June 2008, 09:11vackert... men inget för höjdrädda!
vackert... men inget för höjdrädda!
Quote from Funbeat user on 5 June 2008, 09:20Vi kanske kan fixa nåt liknande vid våra Vattenfall Åsa...eller vad tror du...
Vi kanske kan fixa nåt liknande vid våra Vattenfall Åsa...eller vad tror du...
Quote from Funbeat user on 5 June 2008, 09:51Shit va coolt!!! Men jag tror inte att jag hakar på.....
Shit va coolt!!! Men jag tror inte att jag hakar på.....
Quote from Funbeat user on 5 June 2008, 10:11Count me out!
Z-led är inget för mig. Varken Z > 0 eller Z < 0.
X-Y-planet duger gott.
Count me out!
Z-led är inget för mig. Varken Z > 0 eller Z < 0.
X-Y-planet duger gott.
Quote from Funbeat user on 5 June 2008, 10:15Jag håller med Calle. vet inte vad som är värst, förmodligen Z<0.
Minns nån tur ner i en gruva sen barnaår. Usch!
X-Y är helt okej.
Även XY gillar jag! Skarpt! Men då är det biologi vi är inne på.
Jag håller med Calle. vet inte vad som är värst, förmodligen Z<0.
Minns nån tur ner i en gruva sen barnaår. Usch!
X-Y är helt okej.
Även XY gillar jag! Skarpt! Men då är det biologi vi är inne på.
Quote from Funbeat user on 5 June 2008, 10:20Jag är grymt sugen på en liknande kamera dock. Vet inte exakt vad han har, men den känns inte handhållen iaf.. 😉
http://www.actioncameras.co.uk/ATC-2000.html
Jag är grymt sugen på en liknande kamera dock. Vet inte exakt vad han har, men den känns inte handhållen iaf.. 😉
Quote from Funbeat user on 5 June 2008, 10:22Det där såg jag också.....is i magen är vad som krävs!
Det där såg jag också.....is i magen är vad som krävs!
Quote from Camilla Höög on 5 June 2008, 11:09Äsch, de har ju dragit upp en via ferrata-wire längs med stigen så man kan fuska vid farliga ställen 🙂
Äsch, de har ju dragit upp en via ferrata-wire längs med stigen så man kan fuska vid farliga ställen 🙂