Quote from Guest on 28 March 2010, 20:01Riktigt bra priser på skor, tänkte lägga en order.
Någon som handlat där tidigare?Mvh Mattias H
Riktigt bra priser på skor, tänkte lägga en order.
Någon som handlat där tidigare?
Mvh Mattias H
Quote from Jonny Persson on 28 March 2010, 20:11Jag har handlat där några gånger och aldrig haft några problem.
Jag har handlat där några gånger och aldrig haft några problem.
Quote from Funbeat user on 28 March 2010, 20:33Jag har handlat där en gång. Fungerade fint!
Jag har handlat där en gång. Fungerade fint!
Quote from ellen olsson on 28 March 2010, 20:55Japp. Det har funkat bra. Britterna är världsbäst på postorder.
Japp. Det har funkat bra. Britterna är världsbäst på postorder.
Quote from Elias Engqvist on 28 March 2010, 21:18http://www.peteblandsports.co.uk/
Quote from Funbeat user on 28 March 2010, 23:03Kanon, då blir det beställning på 1par till mig & 2par till min sambo + några par sockar. Ca 2000:- billigare än här hemma.
Kanon, då blir det beställning på 1par till mig & 2par till min sambo + några par sockar. Ca 2000:- billigare än här hemma.
Quote from Funbeat user on 7 April 2010, 19:05Lade en ordentlig beställning där igår, efter tips. Hoppas det går bra. Är lite nervös, för en kompis fick sitt kort länsat när han handlade pocketkamera från en annan brittisk sajt. :-{
Men kolla på Google Street Maps! De har lite lustig skylt!? Hehe
h
Lade en ordentlig beställning där igår, efter tips. Hoppas det går bra. Är lite nervös, för en kompis fick sitt kort länsat när han handlade pocketkamera från en annan brittisk sajt. :-{
Men kolla på Google Street Maps! De har lite lustig skylt!? Hehe
h
Quote from Funbeat user on 7 April 2010, 19:43Kolla på fellrunning-filmer på YT så ser man att Pete Bland Sports ofta är med som sponsor.
Kolla på fellrunning-filmer på YT så ser man att Pete Bland Sports ofta är med som sponsor.
Quote from ellen olsson on 7 April 2010, 20:23Pete Bland har en hel del fellrunningmeriter...
Pete Bland har en hel del fellrunningmeriter...
Quote from Funbeat user on 27 January 2011, 19:48Får man något tracking nummer när man beställer eller är det bara att sitta hemma och hoppas på leverans?
Får man något tracking nummer när man beställer eller är det bara att sitta hemma och hoppas på leverans?