Quote from Guest on 25 March 2012, 22:00Och då menar jag inte tights som framhäver längd på vissa valda ställen, nej skämt och sido ;),
som rubriken lyder, jag är 193cm / 80kg och har haft grymt svårt att hitta löparoutfit i vinter, antingen slutar långa byxor vid knäna, eller så får jag plats
Och då menar jag inte tights som framhäver längd på vissa valda ställen, nej skämt och sido ;),
som rubriken lyder, jag är 193cm / 80kg och har haft grymt svårt att hitta löparoutfit i vinter, antingen slutar långa byxor vid knäna, eller så får jag plats
Quote from Funbeat user on 25 March 2012, 22:10Jag är skälv 200cm och väger 90kg och har haft samma problem! Tills jag hittade 2XU som har Tall modell på sina långa löpartights. att det är kompressionstaights är inte någon nackdel 🙂
Jag är skälv 200cm och väger 90kg och har haft samma problem! Tills jag hittade 2XU som har Tall modell på sina långa löpartights. att det är kompressionstaights är inte någon nackdel 🙂
Quote from Funbeat user on 25 March 2012, 22:52Jag är 197cm och har inga problem att hitta både tights och tröjor som är tillräckligt långa. Det måste vara jag som köpt upp alla bra kläder. 😉
Jag är 197cm och har inga problem att hitta både tights och tröjor som är tillräckligt långa. Det måste vara jag som köpt upp alla bra kläder. 😉
Quote from Funbeat user on 26 March 2012, 00:01Jag är 194/90 och tycker nog inte heller det brukar vara ett problem. Har mest Nike och ligger mellan L och XL. Vinterjackan blev Peak Performance Biagga i XL. Kan varmt rekommenderas.
Jag är 194/90 och tycker nog inte heller det brukar vara ett problem. Har mest Nike och ligger mellan L och XL. Vinterjackan blev Peak Performance Biagga i XL. Kan varmt rekommenderas.
Quote from Funbeat user on 26 March 2012, 02:05199cm 120kg
Nike och Craft är favoriterna.
Är du i krokarna av Stockholm så kan jag rekommendera Craftfrossa på IGOR sport. Har fyndat en massa där.
199cm 120kg
Nike och Craft är favoriterna.
Är du i krokarna av Stockholm så kan jag rekommendera Craftfrossa på IGOR sport. Har fyndat en massa där.
Quote from Funbeat user on 26 March 2012, 09:53192/87, L funkar på de flesta tights.
192/87, L funkar på de flesta tights.
Quote from Funbeat user on 26 March 2012, 19:24hittade snygga asicstights till min man i höstas (löplabbet). strl XL men inte pösiga upptill, perfekt för en smal Långben.
hittade snygga asicstights till min man i höstas (löplabbet). strl XL men inte pösiga upptill, perfekt för en smal Långben.
Quote from Funbeat user on 26 March 2012, 19:28Vet inte var du bor, men jag hittade vettiga kläder till bra priser på Decathlon i Bromma. (193 cm/93 kg)
Vet inte var du bor, men jag hittade vettiga kläder till bra priser på Decathlon i Bromma. (193 cm/93 kg)