Quote from Guest on 23 April 2014, 22:09Hej! Undrar om nån här sprungit detta millopp? Går nu 1/5 och är lite sugen. Är banan snabb? Underlag? Någon som har koll 🙂
Med vänlig hälsning kim
Hej! Undrar om nån här sprungit detta millopp? Går nu 1/5 och är lite sugen. Är banan snabb? Underlag? Någon som har koll 🙂
Med vänlig hälsning kim
Quote from Funbeat user on 23 April 2014, 22:19Ok Mats! Lät inte bra med foten, hoppas den är ok nu! Lite terräng alltså och cykelvägar, är de grus eller asfalt?
Ok Mats! Lät inte bra med foten, hoppas den är ok nu! Lite terräng alltså och cykelvägar, är de grus eller asfalt?
Quote from Lisa Bringhed on 24 April 2014, 17:50Det är 1-2km gruscykelväg om jag minns rätt, den lilla stigslingan ,5-1km, resten asfalt, vad jag minns 🙂
Det var 2012 jag körde. Foten kom igen och sköter sig hyfsat, den kanske "maskar" lite och vänstern får ta lite mer jobb 😛
Det är 1-2km gruscykelväg om jag minns rätt, den lilla stigslingan ,5-1km, resten asfalt, vad jag minns 🙂
Det var 2012 jag körde. Foten kom igen och sköter sig hyfsat, den kanske "maskar" lite och vänstern får ta lite mer jobb 😛