Quote from Guest on 11 June 2010, 10:03..skor från Newton running alltså? Vad tyckte du i så fall?
..skor från Newton running alltså? Vad tyckte du i så fall?
Quote from Funbeat user on 11 June 2010, 10:13Jag har sprungit ca 8 mil i mina Newton nu och gillar dom mer och mer, det jag inte gillar med dom att det funkar sämre att springa på typ skogsstigar med rötter och stenar.
Det känns lite mysko i början men efter 10 min känns det helt normalt.
Jag har
Jag har sprungit ca 8 mil i mina Newton nu och gillar dom mer och mer, det jag inte gillar med dom att det funkar sämre att springa på typ skogsstigar med rötter och stenar.
Det känns lite mysko i början men efter 10 min känns det helt normalt.
Jag har
Quote from Richard Wikström on 11 June 2010, 10:36hmm, jag springer ju gärna på skogsstigar då och har börjat med orientering så smått och letar nya skor till det..
hmm, jag springer ju gärna på skogsstigar då och har börjat med orientering så smått och letar nya skor till det..
Quote from Elias Engqvist on 11 June 2010, 10:39Här är din sko då: http://shop.textalk.se/se/article.php?id=1559&art=2709498
Edit: Newton är mer en asfalts-sko!
Här är din sko då: http://shop.textalk.se/se/article.php?id=1559&art=2709498
Edit: Newton är mer en asfalts-sko!
Quote from Richard Wikström on 11 June 2010, 11:14Är den det? Fick tipset av en orienterare..
Ok, jag har gört talas om Inov-8 och tänkte testa den med, försöker samla på mig lite bra tips till den dag jag närmar mig en stad med lite större urval.
Är den det? Fick tipset av en orienterare..
Ok, jag har gört talas om Inov-8 och tänkte testa den med, försöker samla på mig lite bra tips till den dag jag närmar mig en stad med lite större urval.
Quote from Funbeat user on 11 June 2010, 12:02Då det gäller Inov-8 som X-talon 212 tycker jag du ska testa dem på löpbandet med film. Kanske får du samma problem som jag, de har väldigt mjuk mellansula och inte så jättebra hälgrepp för oss med smala hälar, så har man bara för sig nån liten finurlighe
Då det gäller Inov-8 som X-talon 212 tycker jag du ska testa dem på löpbandet med film. Kanske får du samma problem som jag, de har väldigt mjuk mellansula och inte så jättebra hälgrepp för oss med smala hälar, så har man bara för sig nån liten finurlighe
Quote from Funbeat user on 11 June 2010, 12:25Skotips
Jo jag har ett par Newton och dessa är en mycket bra asfaltsko.
Lite ny känsla att springa med dem från början men sammantaget en trevlig sko. Sitter som handske på min fot.
Jag har dock inte använt den så länge så framtiden får väl utvisa hur l
Skotips
Jo jag har ett par Newton och dessa är en mycket bra asfaltsko.
Lite ny känsla att springa med dem från början men sammantaget en trevlig sko. Sitter som handske på min fot.
Jag har dock inte använt den så länge så framtiden får väl utvisa hur l
Quote from Funbeat user on 11 June 2010, 22:46Newton är inga orienteringsskor for sure, som sagt asfalt och grusvägar funkar dom super.
Jag personligen varierar mellan Newton racers, Saycony A3 och Inov Mudroc 280, jag fyller år nästa vecka och har önskat mig ett par Salomon S-Lab 3 XT Wings som jag
Newton är inga orienteringsskor for sure, som sagt asfalt och grusvägar funkar dom super.
Jag personligen varierar mellan Newton racers, Saycony A3 och Inov Mudroc 280, jag fyller år nästa vecka och har önskat mig ett par Salomon S-Lab 3 XT Wings som jag
Quote from Richard Wikström on 13 June 2010, 16:26Tack för alla svar! Jag har redan skor för asfalt och är som sagt på jakt efter nåt bra för terräng. Ska testa inov-8 men är lite skeptiskt eftersom jag väger lite för mycket och (över 75 kg vilket är max rekommenderat för dam) har just de där smala hälar
Tack för alla svar! Jag har redan skor för asfalt och är som sagt på jakt efter nåt bra för terräng. Ska testa inov-8 men är lite skeptiskt eftersom jag väger lite för mycket och (över 75 kg vilket är max rekommenderat för dam) har just de där smala hälar
Quote from Therese Linner on 13 June 2010, 16:31Hoppsan! Vilken tur att jag inte visste det... för jag har sprungit med 75 kilo i mina Inov-8 Roclite utan problem upp till 44 km. (H)
Hoppsan! Vilken tur att jag inte visste det... för jag har sprungit med 75 kilo i mina Inov-8 Roclite utan problem upp till 44 km. (H)