Quote from Guest on 22 July 2008, 10:07Hej alla!
I natt skedde några förbättringar vad det gäller följande saker:
* Hanteringen av långa diskussioner, de som bryts av på flera sidor, är förbättrad. I olika listor kan man nu klicka på siffran för antalet olästa inlägg för att hoppa direkt til
Hej alla!
I natt skedde några förbättringar vad det gäller följande saker:
* Hanteringen av långa diskussioner, de som bryts av på flera sidor, är förbättrad. I olika listor kan man nu klicka på siffran för antalet olästa inlägg för att hoppa direkt til
Quote from Funbeat user on 22 July 2008, 10:17Jag skulle önska att det fanns möjlighet att komma direkt till första olästa inlägg från listan över olästa diskussoiner.
Trodde att det var precis det som hände med den nya klickbara siffran över olästa inlägg, men nej då hamnade man ju bara på den sida
Jag skulle önska att det fanns möjlighet att komma direkt till första olästa inlägg från listan över olästa diskussoiner.
Trodde att det var precis det som hände med den nya klickbara siffran över olästa inlägg, men nej då hamnade man ju bara på den sida
Quote from Funbeat user on 22 July 2008, 10:30Stämmer, man kommer till rätt sida, men ibland behöver man scrolla ner en del.
Anledningen till detta är att det är bra om man först ser rubriken på diskussionen. Frågan har avhandlats några gånger tidigare, och det råder klart delade meningar om vad so
Stämmer, man kommer till rätt sida, men ibland behöver man scrolla ner en del.
Anledningen till detta är att det är bra om man först ser rubriken på diskussionen. Frågan har avhandlats några gånger tidigare, och det råder klart delade meningar om vad so
Quote from Funbeat user on 22 July 2008, 10:39Ja nu när du säger det så erinrar jag mig att vi kanske diskuterat detta tidigare. Hur pass jobbigt det är med ett extra musklick osv.
Rubriken ser man ju i listan över olästa diskussioner, så det är väl inget argument?
Enligt min erfarenhet är det stan
Ja nu när du säger det så erinrar jag mig att vi kanske diskuterat detta tidigare. Hur pass jobbigt det är med ett extra musklick osv.
Rubriken ser man ju i listan över olästa diskussioner, så det är väl inget argument?
Enligt min erfarenhet är det stan
Quote from Funbeat user on 22 July 2008, 10:46Bra synpunkt! (Att man ju redan läst rubriken alltså)
Bra synpunkt! (Att man ju redan läst rubriken alltså)
Quote from Funbeat user on 22 July 2008, 10:48Fast om man som jag oftast använder "gå vidare till nästa diskussion med olästa inlägg" längst ner på sidan har man ju ingen aning om vart man kommer om man skulle hamna direkt på första olästa meddelandet.
Fast om man som jag oftast använder "gå vidare till nästa diskussion med olästa inlägg" längst ner på sidan har man ju ingen aning om vart man kommer om man skulle hamna direkt på första olästa meddelandet.
Quote from Funbeat user on 22 July 2008, 10:51Ja, jag tror inte att "Gå vidare till nästa oläst" bör hoppa ner i sidan.
Ja, jag tror inte att "Gå vidare till nästa oläst" bör hoppa ner i sidan.
Quote from Funbeat user on 22 July 2008, 11:07Med tanke på att den här diskussionen verkar dykar upp dela tiden - är det svårt att implementera en funktion så att man själv kan välja att sortera inläggen fallande respektive stigande? Då skulle kanske äntligen alla bli nöjda 😉
Själv tycker jag det f
Med tanke på att den här diskussionen verkar dykar upp dela tiden - är det svårt att implementera en funktion så att man själv kan välja att sortera inläggen fallande respektive stigande? Då skulle kanske äntligen alla bli nöjda 😉
Själv tycker jag det f
Quote from Funbeat user on 22 July 2008, 11:19"Fast om man som jag oftast använder "gå vidare till nästa diskussion med olästa inlägg" längst ner på sidan har man ju ingen aning om vart man kommer om man skulle hamna direkt på första olästa meddelandet."
Jag förespråkar inte att man skulle ändra "gå
"Fast om man som jag oftast använder "gå vidare till nästa diskussion med olästa inlägg" längst ner på sidan har man ju ingen aning om vart man kommer om man skulle hamna direkt på första olästa meddelandet."
Jag förespråkar inte att man skulle ändra "gå
Quote from Funbeat user on 22 July 2008, 11:27Om man surfar från mobil är det verkligen inte lätt med extraklick och omladdningar som det kan kräva.
De nya funktionerna sparar något klick. (t+) Gött gött.
Som redan slutsatsen varit ovan. Siffran i listan med olästa borde nog gå direkt på första olä
Om man surfar från mobil är det verkligen inte lätt med extraklick och omladdningar som det kan kräva.
De nya funktionerna sparar något klick. (t+) Gött gött.
Som redan slutsatsen varit ovan. Siffran i listan med olästa borde nog gå direkt på första olä