Quote from Bjarne Lewin on 22 July 2008, 15:22Jag tycker att Andreas sammanfattar det bra!
Jag tycker att Andreas sammanfattar det bra!
Quote from Funbeat user on 22 July 2008, 16:01Jag håller också med!
Jag håller också med!
Quote from Jan Lundquist on 22 July 2008, 21:59Gött Olle med en liten förbättring på olästa men jag undrar ff varför du tror att vi inte har koll på läget om vilket ämne vi behandlar?
Öppen fråga till Olle och andra: Finns det någon som besöker något annat diskussionsforum där man inte hamnar direkt
Gött Olle med en liten förbättring på olästa men jag undrar ff varför du tror att vi inte har koll på läget om vilket ämne vi behandlar?
Öppen fråga till Olle och andra: Finns det någon som besöker något annat diskussionsforum där man inte hamnar direkt
Quote from Magnus Gelang on 23 July 2008, 00:27Olle skrev:
"Repetitionsmålen summeras nu också i kalendern, veckovis."Jag skriver: Olle, jag älskar dig 😀
Olle skrev:
"Repetitionsmålen summeras nu också i kalendern, veckovis."
Jag skriver: Olle, jag älskar dig 😀
Quote from Funbeat user on 1 August 2008, 18:51Ytterligare ett argument för "hoppa till första olästa inlägg"-knapp:
Som det är nu klickar jag normalt på trådens titel för att komma till den, och sedan "hoppa till första olästa inlägg" för att komma till just det första olästa inlägget. Om nu tråden
Ytterligare ett argument för "hoppa till första olästa inlägg"-knapp:
Som det är nu klickar jag normalt på trådens titel för att komma till den, och sedan "hoppa till första olästa inlägg" för att komma till just det första olästa inlägget. Om nu tråden
Quote from Funbeat user on 1 August 2008, 19:27Det kommer säkert med i nästa release. Olle var ju med på tankarna.
Den som väntar på något gott..... det är ju bara härligt! 😀
Det kommer säkert med i nästa release. Olle var ju med på tankarna.
Den som väntar på något gott..... det är ju bara härligt! 😀