Quote from Guest on 28 February 2011, 13:08Det är en pryl som gör att man kan använda ett pulsbälte och få in värdena i sin iPhone. Jag har just laddat hem Endomondo (isf Runkeeper som inte klarar att hålla GPStrackingen om man byter till en annan app) men jag har inte testsprungit än.
Men, då hit
Det är en pryl som gör att man kan använda ett pulsbälte och få in värdena i sin iPhone. Jag har just laddat hem Endomondo (isf Runkeeper som inte klarar att hålla GPStrackingen om man byter till en annan app) men jag har inte testsprungit än.
Men, då hit
Quote from Funbeat user on 28 February 2011, 13:18Ingen??!?!
//A
Ingen??!?!
//A
Quote from Elias Engqvist on 28 February 2011, 18:56Förlåt! Jag har i stort sett alla prylar och har läst om den här men kunde inte riktigt motivera mig att ha ett fjärde sätt att mäta pulsen! (Jag har bara ett (stort iofs) hjärta trots allt)
Förlåt! Jag har i stort sett alla prylar och har läst om den här men kunde inte riktigt motivera mig att ha ett fjärde sätt att mäta pulsen! (Jag har bara ett (stort iofs) hjärta trots allt)
Quote from Funbeat user on 28 February 2011, 19:38Jamen, JAG då??!?! Hur ska jag då få veta om det är nått att lägga slantarna på? 😀
Jag tänkte det kunde vara smidigt att ha "allt-i-ett", om man nu ska hålla på med att hålla koll på pulsen...
//A
Jamen, JAG då??!?! Hur ska jag då få veta om det är nått att lägga slantarna på? 😀
Jag tänkte det kunde vara smidigt att ha "allt-i-ett", om man nu ska hålla på med att hålla koll på pulsen...
//A
Quote from Funbeat user on 13 April 2011, 22:31jag har köpt en fisica sensorkey och är supernöjd. Jag köpte den med ett pulsband från Gramin och det funkar perfekt. Nu har jag köpt en Cadence och speed sensor till min tävlingcykel samt en footpod, allt kommer från garmin men alla märken med Ant+ som f
jag har köpt en fisica sensorkey och är supernöjd. Jag köpte den med ett pulsband från Gramin och det funkar perfekt. Nu har jag köpt en Cadence och speed sensor till min tävlingcykel samt en footpod, allt kommer från garmin men alla märken med Ant+ som f
Quote from Funbeat user on 28 April 2011, 14:13Vilken App tar emot all denna data?
Vilken App tar emot all denna data?
Quote from David Lagerberg on 28 April 2011, 15:54Funkar den med android också?
Funkar den med android också?
Quote from Funbeat user on 28 April 2011, 22:22Endomondo funkar ihop med den. Se www.endomondo.com
Där finns säkert info om android också, men jag tror den fanns som androidapp med...Fast nu har jag gått tillbaka till Runkeeper, för i Endomondo kan man inte justera rundorna i efterhand om den mäter
Endomondo funkar ihop med den. Se http://www.endomondo.com
Där finns säkert info om android också, men jag tror den fanns som androidapp med...
Fast nu har jag gått tillbaka till Runkeeper, för i Endomondo kan man inte justera rundorna i efterhand om den mäter
Quote from Funbeat user on 3 May 2011, 22:44Runkeeper läser/tar emot info från mitt Garmin pulsband. Det finns en massa olika appar som tar emot info från div. sensorer via ANT+ dongel som sätts på iPhone. Jag har pulsband & stegsensor för löpning och kadens/hastighet sensorer till min cykel. alla
Runkeeper läser/tar emot info från mitt Garmin pulsband. Det finns en massa olika appar som tar emot info från div. sensorer via ANT+ dongel som sätts på iPhone. Jag har pulsband & stegsensor för löpning och kadens/hastighet sensorer till min cykel. alla
Quote from Funbeat user on 19 July 2011, 13:17Finns det inget pulsband till iphone som inte kräver dongel?
Telefonen får inte plats i min magväska om jag ska köpa en sån där. 😛
Finns det inget pulsband till iphone som inte kräver dongel?
Telefonen får inte plats i min magväska om jag ska köpa en sån där. 😛