Quote from Guest on 4 November 2008, 14:14nån som har en bra bild (på en kompis) som illustration till kort text om pb-rand?
nån som har en bra bild (på en kompis) som illustration till kort text om pb-rand?
Quote from Funbeat user on 4 November 2008, 14:24Vad är en pb-rand?
Vad är en pb-rand?
Quote from Funbeat user on 4 November 2008, 14:26PB-rand == Oljefläckar på benet efter cykelkedjan.
PB av det kända märket på olja, tror jag... 🙂
PB-rand == Oljefläckar på benet efter cykelkedjan.
PB av det kända märket på olja, tror jag... 🙂
Quote from Funbeat user on 4 November 2008, 14:28oljig kedja fast allra helst taggig stjärna från oljigt kedjehjul stämplat på insidan av höger vad
PB = Pojkar B = klassen där karriären på två hjul startade
PBrand pekat alltså ut förstaklickare i sadeln
oljig kedja fast allra helst taggig stjärna från oljigt kedjehjul stämplat på insidan av höger vad
PB = Pojkar B = klassen där karriären på två hjul startade
PBrand pekat alltså ut förstaklickare i sadeln
Quote from Funbeat user on 4 November 2008, 14:31Oljan PB? Aldrig hört talas om.
Chainring/chainwheel tattoo heter fenomenet på engelska.
Oljan PB? Aldrig hört talas om.
Chainring/chainwheel tattoo heter fenomenet på engelska.
Quote from Funbeat user on 4 November 2008, 14:38Jaha, sedär. Då har man lärt sig något nytt idag också 😉
Tyvärr har jag ingen bild dock...
Jaha, sedär. Då har man lärt sig något nytt idag också 😉
Tyvärr har jag ingen bild dock...
Quote from Funbeat user on 4 November 2008, 14:41Kanske blandar ihop det med något annat då. Jag ser iaf framför mig en logga som en grön sköld med gul ram där det står P och B. Men det kanske är något annat?! 🙂
Kanske blandar ihop det med något annat då. Jag ser iaf framför mig en logga som en grön sköld med gul ram där det står P och B. Men det kanske är något annat?! 🙂
Quote from Funbeat user on 4 November 2008, 14:53samlade BPmärken för mååånga år sen - British Petroleum - grön gula bensinstationer
samlade BPmärken för mååånga år sen - British Petroleum - grön gula bensinstationer
Quote from Funbeat user on 4 November 2008, 14:56Ahh, BP ja! 😀 Så klart. Men jag vet inte om de gjort nån kedjeolja för cyklar, om de nu tillverkat annat än bränslen ens?
Ahh, BP ja! 😀 Så klart. Men jag vet inte om de gjort nån kedjeolja för cyklar, om de nu tillverkat annat än bränslen ens?
Quote from Funbeat user on 4 November 2008, 14:59BILD:http://www.earthandwood.biz/activities/02rtr/20.jpg