Quote from Funbeat user on 5 November 2008, 00:23Dags att byta namn på fenomenet från det obegripliga och obskyra "PB-rand" till nåt mer modernt och lättbegripligt, utan referens till forntida klassindelningar inom tävlingscyklingen. Engelskans mostvarighet är föredömligt tydlig och lite rolig.
Dags att byta namn på fenomenet från det obegripliga och obskyra "PB-rand" till nåt mer modernt och lättbegripligt, utan referens till forntida klassindelningar inom tävlingscyklingen. Engelskans mostvarighet är föredömligt tydlig och lite rolig.
Quote from Funbeat user on 5 November 2008, 05:38Vi behöver inte mer svengelska i svenska språket.
PBrand är ett exempel på begrepp som inte ska ändras av tvspelsgenerationen.
Vi behöver inte mer svengelska i svenska språket.
PBrand är ett exempel på begrepp som inte ska ändras av tvspelsgenerationen.
Quote from Funbeat user on 5 November 2008, 07:35Nej, bättre att ha ett uttryck som bara gamla stofiler begriper vad det betyder!
Nej, bättre att ha ett uttryck som bara gamla stofiler begriper vad det betyder!
Quote from j sollerman on 5 November 2008, 07:37Uppe på låret va något nytt. Hur lyckas man med de?
Uppe på låret va något nytt. Hur lyckas man med de?
Quote from Funbeat user on 5 November 2008, 07:41Undrar om Leif gillar att du kallar honom "Gammal stofil"?
Undrar om Leif gillar att du kallar honom "Gammal stofil"?
Quote from Funbeat user on 5 November 2008, 10:30Jag har alltid refererat till såna märken som "juniormärken".
Jag har alltid refererat till såna märken som "juniormärken".
Quote from Mikaela Lexén on 5 November 2008, 10:54Kalle skrev:
"Uppe på låret va något nytt. Hur lyckas man med de? "Kolla vad som finns ca 30cm till höger om låret.
Tänk dig sedan vad som kan ha hänt femton sekunder tidigare när tjejen stod vänd åt andra hållet... 😉
Kalle skrev:
"Uppe på låret va något nytt. Hur lyckas man med de? "
Kolla vad som finns ca 30cm till höger om låret.
Tänk dig sedan vad som kan ha hänt femton sekunder tidigare när tjejen stod vänd åt andra hållet... 😉
Quote from Lena O on 5 November 2008, 15:32Lugn Kalle, Snart är du också en gammal stofil.
Med den logiken borde du vara beredd att byta ut hela svenska språket?
Lugn Kalle, Snart är du också en gammal stofil.
Med den logiken borde du vara beredd att byta ut hela svenska språket?
Quote from Elias Engqvist on 5 November 2008, 15:36Nu tror jag gary har blandat ihop david o kalle?
Nu tror jag gary har blandat ihop david o kalle?
Quote from Lena O on 5 November 2008, 15:37nepp
nepp