Quote from Funbeat user on 26 August 2010, 22:00En våtdärkt med cykel vaddering verkar lämpligt. regn och 14 grader är prognosen både på svt ochyr.no. Som all vet när svt spår regn så blir det regn.
Lika bra att köra hela racet i våtdräkt.
Mitt andra triathlon i år, det andra i mindre än 15 grader oc
En våtdärkt med cykel vaddering verkar lämpligt. regn och 14 grader är prognosen både på svt ochyr.no. Som all vet när svt spår regn så blir det regn.
Lika bra att köra hela racet i våtdräkt.
Mitt andra triathlon i år, det andra i mindre än 15 grader oc
Quote from Funbeat user on 26 August 2010, 22:14Tomas,
jag tror de hyr ut dräkt på tävlingarna i Tjörn (om det är dit du ska). Vet inte om det gäller både Lördag och Söndag. Annars klarar vi 400m utan dräkt! Jag har inte fått min ännu. Det som oroar är rödmaneter. Hur känns det att simma in i dem?
Tomas,
jag tror de hyr ut dräkt på tävlingarna i Tjörn (om det är dit du ska). Vet inte om det gäller både Lördag och Söndag. Annars klarar vi 400m utan dräkt! Jag har inte fått min ännu. Det som oroar är rödmaneter. Hur känns det att simma in i dem?
Quote from Funbeat user on 26 August 2010, 22:44Thomas:
Om det är Tjörn du ska köra på söndag så får du låna min om du vill, den borde funka även om jag är längre.
PM isåfall.
Thomas:
Om det är Tjörn du ska köra på söndag så får du låna min om du vill, den borde funka även om jag är längre.
PM isåfall.
Quote from Funbeat user on 28 August 2010, 18:52Jag rekommenderar inte att köra hela racet i våtdräkt. 😉
Ok, f-låt. Kunde inte hålla mig!
Jag rekommenderar inte att köra hela racet i våtdräkt. 😉
Ok, f-låt. Kunde inte hålla mig!