Quote from Guest on 27 September 2009, 22:13Har gjort debut på Berlin Marathon och nu veckan efter funderar jag på Barcelona-Hur är banan?
Har gjort debut på Berlin Marathon och nu veckan efter funderar jag på Barcelona-Hur är banan?
Quote from Funbeat user on 27 September 2009, 22:23Har varit i Barca några gånger men aldrig kutat marathon-banan...(Bara fotboll..?!) Jag kan kolla in om det finns nån bansträckning men generellt så är det ju platt,platt å platt...berget upp mot olympia-stadion är inte helt platt å kommer man typ nån mil
Har varit i Barca några gånger men aldrig kutat marathon-banan...(Bara fotboll..?!) Jag kan kolla in om det finns nån bansträckning men generellt så är det ju platt,platt å platt...berget upp mot olympia-stadion är inte helt platt å kommer man typ nån mil
Quote from Funbeat user on 27 September 2009, 22:47Jag sprang den nu i våras. Vi var ett gäng på ca 20 st från vår klubb. Banan är ganska platt och rätt intressant. Den passerar en del sevärdheter som fotbollsarenan, Sagrada familia och gamla stan. Den passerar inte berget med Olympiastadion dit det annar
Jag sprang den nu i våras. Vi var ett gäng på ca 20 st från vår klubb. Banan är ganska platt och rätt intressant. Den passerar en del sevärdheter som fotbollsarenan, Sagrada familia och gamla stan. Den passerar inte berget med Olympiastadion dit det annar