Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

12

Ja, ni hörde rätt. Jag har en idé om att tävla i så låg snittpuls som möjligt under 30 minuter. För att göra det extra lurigt ska det även ske utomhus på valfri plats.

Jo, man måste ha pulsklocka/pulsmätare som registrerar snittpuls, om ni inte vill sitt

jag har inte tillräckligt varma kläder för att sitta/ligga avslappnad utomhus i 30 minuter!!! *brrr*
Kom igen till sommaren 😉

Hm, för all del. Konstigt jag har aldrig haft problem med kyla när jag sitter i solen. Kanske för jag bor i södra Sverige? Nåja, förslaget hänger kvar för den som vill. 🙂 Även till sommaren.

Hmm, fast vilopulsen skiljer sig ju personer i mellan så det blir väl inte riktigt rättvist? Själv mäter jag nu pulsen till 49 nu när jag skriver detta och borde väl landa på nåt liknande om jag sätter mig och slappar nånstans utomhus. En person med 55 i

Jämnast möjliga puls, kanske?

Räknas sömnpiller som prestationshöjande medel?

Får man vara naken? 🙂

naken??? och låg puls ??? den rimmar dåligt hos mig 😉

Tävla mot sig själv i första hand. Ja, alla har olika förutsättningar, precis som i alla andra sporter.

Så då vinner jag om jag inte har nån puls? Här ser jag en möjlighet att äntligen vinna en idrottstävling.

12