Quote from Guest on 26 October 2010, 19:22Jag skulle vilja vet hur det ser ut hos er.
Själv bor jag i Västerås, 11 elljusspår finns att välja mellan. Morgontid tänder ett kl.6 och lyser till gryningen, resten är släkta. Kvällstid släcks 10st kl.22 och ett kl.23.
Miljö och kostnader anger kommu
Jag skulle vilja vet hur det ser ut hos er.
Själv bor jag i Västerås, 11 elljusspår finns att välja mellan. Morgontid tänder ett kl.6 och lyser till gryningen, resten är släkta. Kvällstid släcks 10st kl.22 och ett kl.23.
Miljö och kostnader anger kommu
Quote from Funbeat user on 26 October 2010, 19:32Vad jag vet har vi ett elljusspår i kommunen (jag kan ha missat nåt men jag tror inte det).
På morgonen vet jag inte - på kvällen släcker det 22
Vad jag vet har vi ett elljusspår i kommunen (jag kan ha missat nåt men jag tror inte det).
På morgonen vet jag inte - på kvällen släcker det 22
Quote from Funbeat user on 26 October 2010, 20:02"Mitt" eljusspår går att tända from vintertid - dock kan man tända själv, så kan träna mitt i natten om jag skulle vilja och våga. 🙂
"Mitt" eljusspår går att tända from vintertid - dock kan man tända själv, så kan träna mitt i natten om jag skulle vilja och våga. 🙂
Quote from Funbeat user on 26 October 2010, 20:35Vi kan också tända vårat spår själva, men det släcks obönhörligen 21:00 (eller om det mööööjligen var 22, men jag tvivlar) och sen får man vackert springa i mörkret eller inte springa alls. Blääääh.
Vi kan också tända vårat spår själva, men det släcks obönhörligen 21:00 (eller om det mööööjligen var 22, men jag tvivlar) och sen får man vackert springa i mörkret eller inte springa alls. Blääääh.
Quote from Funbeat user on 26 October 2010, 20:43Kl 22 släcks det i Alby, Tyresö. När det tänds vet jag inte.
Kl 22 släcks det i Alby, Tyresö. När det tänds vet jag inte.
Quote from Funbeat user on 26 October 2010, 22:50Pannlampa funkar fint, man kan springa var som helst även i mörkertider.
Pannlampa funkar fint, man kan springa var som helst även i mörkertider.
Quote from Funbeat user on 27 October 2010, 09:40Pannlampa är lösningen. Räcker med en ynklig liten en om man springer på bra spår. Jag tröttnade själv på icke-fungerande tända-själv spår som obönhörligen slutade med att man stod någonstans ute i mörkret... Det är dessutom mysigare att springa i pannlam
Pannlampa är lösningen. Räcker med en ynklig liten en om man springer på bra spår. Jag tröttnade själv på icke-fungerande tända-själv spår som obönhörligen slutade med att man stod någonstans ute i mörkret... Det är dessutom mysigare att springa i pannlam
Quote from Funbeat user on 27 October 2010, 09:42P18 i Visby är tänt från skymningen till 21, men efter det tänder man själv och får 30 minuter per tryck. Det har hänt att jag kommit när det är tänt och inte tänkt på att trycka när jag startar, med följden att det plötsligt blivit kolsvart när jag befun
P18 i Visby är tänt från skymningen till 21, men efter det tänder man själv och får 30 minuter per tryck. Det har hänt att jag kommit när det är tänt och inte tänkt på att trycka när jag startar, med följden att det plötsligt blivit kolsvart när jag befun
Quote from Funbeat user on 27 October 2010, 15:27Elljusspåren i Skatås, Göteborg (2,5 km, 5 km och 8 km) är tända till 22:30. Därefter var tredje lampa tänd (åtminstone åttan, vet inte hur det är på de kortare slingorna).
Elljusspåren i Skatås, Göteborg (2,5 km, 5 km och 8 km) är tända till 22:30. Därefter var tredje lampa tänd (åtminstone åttan, vet inte hur det är på de kortare slingorna).
Quote from Funbeat user on 27 October 2010, 17:01Kvällen till 22:00. Ljyset är på en timme.Man kan sedan trycka knappen en timme till.Det finns två ställen spåret tänd station.
Övertorneå kommun.
Kvällen till 22:00. Ljyset är på en timme.Man kan sedan trycka knappen en timme till.Det finns två ställen spåret tänd station.
Övertorneå kommun.