Quote from Funbeat user on 18 August 2008, 17:21Hej Micke, det öser här hos mig också, det är tredje veckan. Jag vill inte cykla när man ser inte vad vägen går allting är bara grått. Ingen lyst och ta promenader heller. I kväll ska jag ta fram min motionscykel och cykla, vast det är trist men jag ska k
Hej Micke, det öser här hos mig också, det är tredje veckan. Jag vill inte cykla när man ser inte vad vägen går allting är bara grått. Ingen lyst och ta promenader heller. I kväll ska jag ta fram min motionscykel och cykla, vast det är trist men jag ska k
Quote from Funbeat user on 18 August 2008, 20:46Max syreupptagningsförmåga sjunker mkt långsamt, det som minskar fort är lokal kapacitet ute i musklerna, dvs enzymaktivitet m.m. Det fina är att den lokala kapaciteten kan ökas ganska fort också igen när man börja träna efter avbrott.
Max syreupptagningsförmåga sjunker mkt långsamt, det som minskar fort är lokal kapacitet ute i musklerna, dvs enzymaktivitet m.m. Det fina är att den lokala kapaciteten kan ökas ganska fort också igen när man börja träna efter avbrott.
Quote from Funbeat user on 19 August 2008, 13:25mentalt hänger det dock kvar längre, dvs, även om man rent fysiskt inte "borde" klara av en viss ansträngingsnivå så gör man det i alla fall eftersom man gjort det tidigare och det är hjärnan som styr. Typ.
Dock hänger det inte kvar lika länge som lille
mentalt hänger det dock kvar längre, dvs, även om man rent fysiskt inte "borde" klara av en viss ansträngingsnivå så gör man det i alla fall eftersom man gjort det tidigare och det är hjärnan som styr. Typ.
Dock hänger det inte kvar lika länge som lille
Quote from Funbeat user on 19 August 2008, 17:13Tjena Maire och ni andra!
Tack för svar och råd, får nog hitta en mix som funkar vid dåligt väder. Testhoj är ju sjukt tråkigt, men det får nog kanske bli det tills plånboken tillåter en trainer.
Förslag på en bra mix, eller kan spinning funka?
Tjena Maire och ni andra!
Tack för svar och råd, får nog hitta en mix som funkar vid dåligt väder. Testhoj är ju sjukt tråkigt, men det får nog kanske bli det tills plånboken tillåter en trainer.
Förslag på en bra mix, eller kan spinning funka?