Quote from Guest on 19 April 2015, 11:43Det var ett tag sedan jag var inne här, vad är det som hänt? Den tidigare så livliga gruppen är stendöd, inga diskussioner utan bara en massa lopp upplagda.
Det var ett tag sedan jag var inne här, vad är det som hänt? Den tidigare så livliga gruppen är stendöd, inga diskussioner utan bara en massa lopp upplagda.
Quote from Funbeat user on 19 April 2015, 11:53Mycket av Funbeats död på forumfronten började någonstans när David P kastades ut tyvärr. Tycker att väldigt många grupper dött ut mer eller mindre. Finns inga diskussioner, knappt något snack inför tävlingar och i princip inget snack efter tävlingar hell
Mycket av Funbeats död på forumfronten började någonstans när David P kastades ut tyvärr. Tycker att väldigt många grupper dött ut mer eller mindre. Finns inga diskussioner, knappt något snack inför tävlingar och i princip inget snack efter tävlingar hell
Quote from Funbeat user on 19 April 2015, 12:28Ja, det stämmer att mitt intresse dog när David kastades ut. Funbeat ligger som sista prioritet för att logga träning också. Det finns så mycket bättre alternativ. Bättre för mig, iallafall, därför att mina bekanta använder dem.
Ja, det stämmer att mitt intresse dog när David kastades ut. Funbeat ligger som sista prioritet för att logga träning också. Det finns så mycket bättre alternativ. Bättre för mig, iallafall, därför att mina bekanta använder dem.
Quote from Funbeat user on 19 April 2015, 13:068 nya tråder sedan 1 april.
gruppen är död som de flesta, då folk har svaret de flesta frågor, och de som kom ny, sök inte efter svar till deras frågor utan ställe nya och äldre medlemmar skit i svara igen för den tredje eller fjärde gång.
att gruppen ä
8 nya tråder sedan 1 april.
gruppen är död som de flesta, då folk har svaret de flesta frågor, och de som kom ny, sök inte efter svar till deras frågor utan ställe nya och äldre medlemmar skit i svara igen för den tredje eller fjärde gång.
att gruppen ä
Quote from Funbeat user on 19 April 2015, 14:37Instämmer i att det varit väldigt lugnt här sista halvåret. Men vart har i så fall alla användare tagit vägen? Vilka forum skulle vara bättre? Kan det också vara så att träningsintresset i allmänhet har peakat och är på väg ner? Kollar man IM blåbärstråde
Instämmer i att det varit väldigt lugnt här sista halvåret. Men vart har i så fall alla användare tagit vägen? Vilka forum skulle vara bättre? Kan det också vara så att träningsintresset i allmänhet har peakat och är på väg ner? Kollar man IM blåbärstråde
Quote from Lena O on 19 April 2015, 14:38Väldigt sällan jag starta en tråd eller svara numera. Regga mest för att jag har gjort det i över 10 år. Rätt nice att ha allt samlat.
Allt snack ske förmodligen i Facebook grupperna.
Mycket lättare att dra igång träning där och diskutera, sedan ska det
Väldigt sällan jag starta en tråd eller svara numera. Regga mest för att jag har gjort det i över 10 år. Rätt nice att ha allt samlat.
Allt snack ske förmodligen i Facebook grupperna.
Mycket lättare att dra igång träning där och diskutera, sedan ska det
Quote from Camilla Höög on 19 April 2015, 16:21Om Funbeat hade fungerat bra på mobilen så hade nog forumet haft mer liv. Väldigt många användare använder enbart mobilen för sitt surfande nu för tiden.
Stöd för Tapatalk hade varit en smidig lösning.
Om Funbeat hade fungerat bra på mobilen så hade nog forumet haft mer liv. Väldigt många användare använder enbart mobilen för sitt surfande nu för tiden.
Stöd för Tapatalk hade varit en smidig lösning.
Quote from Funbeat user on 19 April 2015, 16:30Mycket diskussion är HappyMTB även när det gäller LVG.
Mycket diskussion är HappyMTB även när det gäller LVG.
Quote from Funbeat user on 19 April 2015, 19:40Fejsbok har tagit över.
Varje klubb har egen grupp och det finns olika specialgrupp på fejsbok där diskussiorna är livliga.
Fejsbok har tagit över.
Varje klubb har egen grupp och det finns olika specialgrupp på fejsbok där diskussiorna är livliga.
Quote from Funbeat user on 26 April 2015, 20:50Lite kul att "David P" såsom i gråben nämns som enskild drivkraft för Funbeats värde ;-). Nog bidrog han till att skapa levande och heta diskussioner, men även vidga vyer hos ett antal individer. Vi får ju minnas att väldigt få är de som skriver, mot för
Lite kul att "David P" såsom i gråben nämns som enskild drivkraft för Funbeats värde ;-). Nog bidrog han till att skapa levande och heta diskussioner, men även vidga vyer hos ett antal individer. Vi får ju minnas att väldigt få är de som skriver, mot för