Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelNär dog cykelgruppen?
You need to log in to create posts and topics.

12

David och några till bidrog ju till att en del försvann också... Det var ju så illa att det på privat initiativ togs fram ett tillägg till chrome för att kunna filtrera bort inlägg från valda användare.

Så det är nog så att först försvann dom som inte gi

Iofs hade jag campa på min förra cykel, men inte tyckte jag att David bidrog särskilt i de trådar jag såg. Säkert 75% a v de inlägg jag såg honom skriva var negativa, och de flesta andra väldigt lika varandra.

Jag tror som andra att mycket har gått til

David var en skön om än (små)provokativ snubbe som kändes
jättekunnig om massvis kring cykling.
Tyvärr fick några snarstuckna mesostar bort honom härifrån.
Trist eftersom det alltid känns lite kul med lite takhöjd.
Tur att Håkan är kvar. David! Kom tillb

Tänk vad saknad och hatad man är i detta forum.
Samma gäng av inskränkta Surmuppar är kvar och spyr sin galla över någon som de inte förstår. Det är kanske dags att se själv i spegeln?

Tack o lov så finns det otroligt många trevliga människor också här o

Nu brukar jag inte vara del av cykelgruppen men jag har sett samma sak i de andra grupper jag är med i, aktiviteten har gått ner ordentligt rent allmänt här på Funbeat. Jag tror teorin om att andra sociala medier tagit över, framförallt Facebook, stämmer.

+1 på den

Jag instämmer i att en viktig anledning till att diskussionsivern falnat är att många, liksom jag, främst använder appen för att regga rundor med. Och i appen finns ju inte tillgång till forumet. Om appen utvecklades med den funktionen skulle det kanske ä

Triathlontjejer och swimruntjejer fyller mina behov av information som funbeat förut gjorde.

De som tror att cyckelgruppen(funbeat) dog pga dålig nätikett bör omedelbart söka vård angående hjärnblödning. Eller annan allvarlig åkomma i förståsystemet.

Det var pga att man dödade medlemmars aktivitet.

Gnälliga kärringar och gubbar ger också aktivi

12