Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatNär kostar det?
You need to log in to create posts and topics.

Eftersom det här är en så bra sida och den lockar nya medlemmar hela tiden, står den självklara frågan för dörren: när kommer det börja kosta att vara medlem?

Den kan jag svara på: Det kommer alltid att vara gratis!

=)

det låter bra! =)

Så säkert?

Här krävs nog ett förtydligande från mig verkar det som. 🙂

FunBeat är gratis och det finns inga planer på att ändra på det. Sajten riskerar lyckligtvis inte att bli dåligt underhållen eller få avstannad utveckling för det. Sen finns det numera även en

OK. Men jag kan ju t ex tänka mig att man öppnar för viss annonsering, eller att det skulle vara frestande att ta lite extra för några finesser. Men t ex en sida för köp/byt/sälj där man får betala lite (har ingen aning om vad som är vettig taxa) för att

STOPP STOPP!!!!! Förskona oss från reklam på denna sida. Det finns nog med flingiga pop-ups och rörliga reklambilder på andra sidor.
En del som funderar på att gå over från piggelin tycker att FunBeat redan nu har för rörig grafik. Det blir inte bättre ma

Nej, jag gillar inte "dansande" annonser heller, men en delsida för annonser (köp/byt/sälj) kanske vore OK, en man alltså väljer att klicka till?

OK för mig!