Quote from Urban Nilsson on 11 April 2006, 20:24Kom igen Anna-Karin. Låt Olle få betalt för arbetet han lägger ner här. Han kanske skulle kunna köpa mat för pengarna...
Kom igen Anna-Karin. Låt Olle få betalt för arbetet han lägger ner här. Han kanske skulle kunna köpa mat för pengarna...
Quote from Fredrik Närenfors on 11 April 2006, 20:56Bara dom inte hoppar och studsar för då blir jag tokig 🙁
reklamen alltså 🙂
Bara dom inte hoppar och studsar för då blir jag tokig 🙁
reklamen alltså 🙂
Quote from Urban Johansson on 18 April 2006, 08:15Ja, det är just hoppet och studset jag inte vill vara med om...
Om reklamen placeras lite diskret är det ok.
Ja, det är just hoppet och studset jag inte vill vara med om...
Om reklamen placeras lite diskret är det ok.
Quote from Bjarne Lewin on 19 April 2006, 19:07Jag kör med mailprogrammet Eudora! De har en "sponsored version". Där är reklaminslaget löst med en enda liten ruta som finns där hela tiden och som på ett stillsamt sätt ger reklam för några produkter. Produkten bytas i bland men jag har faktiskt inte ko
Jag kör med mailprogrammet Eudora! De har en "sponsored version". Där är reklaminslaget löst med en enda liten ruta som finns där hela tiden och som på ett stillsamt sätt ger reklam för några produkter. Produkten bytas i bland men jag har faktiskt inte ko