Quote from Guest on 11 April 2010, 23:16Hur många av er är "iskalla" o fortsätter löpträna när ni könner av att minisken håller på o..det "spänner" när jag böjer benet sen 1 dryg Vecka tillnaka..känner igen symtomen,då jag opererade den i vänster knä/ben -98...Men jag VET..ingen mer intervall/
Hur många av er är "iskalla" o fortsätter löpträna när ni könner av att minisken håller på o..det "spänner" när jag böjer benet sen 1 dryg Vecka tillnaka..känner igen symtomen,då jag opererade den i vänster knä/ben -98...Men jag VET..ingen mer intervall/
Quote from Funbeat user on 11 April 2010, 23:26"Spänner"? Låser det sig? ..för annars kan det lika gärna vara ofarligt "spännande" i knäskålen. Själv är jag långt ifrån iskall. Livrädd och paranoid när det gäller mina glasknän, men man får väl alltid se till att hoppas på att det är lugnt.
"Spänner"? Låser det sig? ..för annars kan det lika gärna vara ofarligt "spännande" i knäskålen. Själv är jag långt ifrån iskall. Livrädd och paranoid när det gäller mina glasknän, men man får väl alltid se till att hoppas på att det är lugnt.
Quote from Funbeat user on 12 April 2010, 18:19Hej ! Om du tänker dig knäskålen..lägg handen på..o du får "vänster o höger sida om knäskålen"när du känner med fingrarna..på höger knät..HÖGER sida om skålen..där svullnar det /blir som 1 bulle när jag böjer benet..+ bakom knäskålen,där låret börjar..där
Hej ! Om du tänker dig knäskålen..lägg handen på..o du får "vänster o höger sida om knäskålen"när du känner med fingrarna..på höger knät..HÖGER sida om skålen..där svullnar det /blir som 1 bulle när jag böjer benet..+ bakom knäskålen,där låret börjar..där