Quote from Funbeat user on 4 July 2011, 22:52räcker det inte att få stryk av mig????
räcker det inte att få stryk av mig????
Quote from Funbeat user on 6 July 2011, 22:4813 / 8 är nu det spikade datumet !
13 / 8 är nu det spikade datumet !
Quote from Funbeat user on 13 July 2011, 21:3713:e är inbokat i kalendern...
13:e är inbokat i kalendern...
Quote from Funbeat user on 9 August 2011, 08:59Vilken tid satsar vi på att starta simningen??? 10:00?
Tänkte det kunde vara bra att veta så vi kan meddela SportNytt när de skall komma och filma... 🙂 Dessutom kan det ju vara bra att veta för egen del 😉
Vilken tid satsar vi på att starta simningen??? 10:00?
Tänkte det kunde vara bra att veta så vi kan meddela SportNytt när de skall komma och filma... 🙂 Dessutom kan det ju vara bra att veta för egen del 😉
Quote from Funbeat user on 9 August 2011, 20:59Starten är klockan 10 ute vid stensund
Starten är klockan 10 ute vid stensund
Quote from Funbeat user on 11 August 2011, 21:22Kamma er, ÖSP kommer vara där och fota 😀
Kamma er, ÖSP kommer vara där och fota 😀
Quote from Funbeat user on 11 August 2011, 21:31Behövs inte, kommer att ha optimerat frisyren för maximerad fart i vattnet.
Behövs inte, kommer att ha optimerat frisyren för maximerad fart i vattnet.
Quote from Funbeat user on 11 August 2011, 22:26Hålltider:
8.30 - 09.00
Nummerlappsutdelning på Stockvik09.15
Samling Stensund vid p-platsen vid Campingkiosken
(som du kommer till genom att köra uppför backen mot skolan, höger nerför backen (bommen uppe vid skolan är borttagen) och följa vägen en li
Hålltider:
8.30 - 09.00
Nummerlappsutdelning på Stockvik
09.15
Samling Stensund vid p-platsen vid Campingkiosken
(som du kommer till genom att köra uppför backen mot skolan, höger nerför backen (bommen uppe vid skolan är borttagen) och följa vägen en li
Quote from Funbeat user on 11 August 2011, 22:29Tommis Maria transporterar simutrustningen från Stensund till Stockvik efter simning.
Transport till Stensund tänker jag nog i mitt fall lösa med lite cykeluppvärmning (då får man ju med alla cykel grejor iaf..)
Tommis Maria transporterar simutrustningen från Stensund till Stockvik efter simning.
Transport till Stensund tänker jag nog i mitt fall lösa med lite cykeluppvärmning (då får man ju med alla cykel grejor iaf..)