Quote from Guest on 16 March 2008, 23:24Jag såg att under Olles tråd "Är du ny på Funbeat" togs upp just detta med att kommer till den första inlägget i den tråd som har den nästa olästa inlägget.
Men rätt som vissa säga, så kommer man INTE till den nästa olästa inlägget utan till den först skr
Jag såg att under Olles tråd "Är du ny på Funbeat" togs upp just detta med att kommer till den första inlägget i den tråd som har den nästa olästa inlägget.
Men rätt som vissa säga, så kommer man INTE till den nästa olästa inlägget utan till den först skr
Quote from Galderma Fritidsförening on 16 March 2008, 23:34Som jag skrev i den tråden (fast förbättrade min text litegrann nu):
"Klicka här för att hoppa till första olästa inlägget." finns längst upp vid trådens rubrik och gör så att man hamnar vid det första olästa inlägget i den tråden man är i.
"Hoppa vida
Som jag skrev i den tråden (fast förbättrade min text litegrann nu):
"Klicka här för att hoppa till första olästa inlägget." finns längst upp vid trådens rubrik och gör så att man hamnar vid det första olästa inlägget i den tråden man är i.
"Hoppa vida
Quote from Elias Engqvist on 16 March 2008, 23:40Kan berätta att jag har föreslagit det för Olle men han var lite osäker om folk skulle vilja det!
Kan berätta att jag har föreslagit det för Olle men han var lite osäker om folk skulle vilja det!
Quote from Galderma Fritidsförening on 16 March 2008, 23:44ok, det vore ju bra. och man ser ju faktiskt trådens rubrik ändå, i webbläsarens huvudlist... om det är pga det några inte vill ha det menar jag...
ok, det vore ju bra. och man ser ju faktiskt trådens rubrik ändå, i webbläsarens huvudlist... om det är pga det några inte vill ha det menar jag...
Quote from Lena O on 16 March 2008, 23:55"Två steg i ett"
sum summarum av vad jag menar. 😀
Längst ner i varje tråd står det (om jag har olästa kvar)
"Hoppa vidare till näst oläsa inlägget"
Så hamnar jag högst upp i den tråden och där står det "klicka här för att hoppa till ...."
tårta på tårta
"Två steg i ett"
sum summarum av vad jag menar. 😀
Längst ner i varje tråd står det (om jag har olästa kvar)
"Hoppa vidare till näst oläsa inlägget"
Så hamnar jag högst upp i den tråden och där står det "klicka här för att hoppa till ...."
tårta på tårta
Quote from Elias Engqvist on 17 March 2008, 00:05Du har rätt Gary! Det står faktiskt "Hoppa vidare till nästa olästa inlägg! (Du har 59 olästa diskussionsinlägg) " eller motsv. men det är ju lögn. Man kommer till nästa olästa TRÅD - fast inte nödvändigtvis till nästa olästa INLÄGG! Olle ljuger! Scary!!
Du har rätt Gary! Det står faktiskt "Hoppa vidare till nästa olästa inlägg! (Du har 59 olästa diskussionsinlägg) " eller motsv. men det är ju lögn. Man kommer till nästa olästa TRÅD - fast inte nödvändigtvis till nästa olästa INLÄGG! Olle ljuger! Scary!!
Quote from Funbeat user on 17 March 2008, 00:16Mycket ologiskt och förvirrande!! 🙂
Edit
Trådar, grupper, inlägg, prat o diskussioner....Tror vi skall testa gruppsamtal.
Mycket ologiskt och förvirrande!! 🙂
Edit
Trådar, grupper, inlägg, prat o diskussioner....
Tror vi skall testa gruppsamtal.
Quote from Bjarne Lewin on 17 March 2008, 07:11Fast jag skulle nog vilja se både rubriken och första inlägget(ursprungsinlägget). Jag menar att man skulle se rubriken i webläsarens fönster ursprungsinlägget och sedan skulle de olästa komma ett och ett.
Ursprunginlägget skulle dock behöva markeras på
Fast jag skulle nog vilja se både rubriken och första inlägget(ursprungsinlägget). Jag menar att man skulle se rubriken i webläsarens fönster ursprungsinlägget och sedan skulle de olästa komma ett och ett.
Ursprunginlägget skulle dock behöva markeras på
Quote from Lena O on 17 March 2008, 08:03"Tror vi skall testa gruppsamtal"
eller gruppterapi (#)
"Tror vi skall testa gruppsamtal"
eller gruppterapi (#)
Quote from Funbeat user on 17 March 2008, 09:37Trodde det var det vi gjorde ...
men "nästa _olästa_ inlägg" borde vara "nästa olästa _inlägg_" inte tråd.
och som en del propagerar förman kan scrolla uppåt eller använda pageup och sånt om man inte minns vad det är för en tråd av rubriken - som ju kan
Trodde det var det vi gjorde ...
men "nästa _olästa_ inlägg" borde vara "nästa olästa _inlägg_" inte tråd.
och som en del propagerar förman kan scrolla uppåt eller använda pageup och sånt om man inte minns vad det är för en tråd av rubriken - som ju kan