Quote from Guest on 2 December 2011, 09:40Tjena
Jag kommer vara i Nacka strand på Augustendalsvägen 21 och tänkte försöka springa hem till Kungsholmen. Nu är inte Nacka strand riktigt mitt "neighborhood" så jag är lite vilse där.
Kan någon ge mig en bra vägbeskrivning utan att jag behöver spri
Tjena
Jag kommer vara i Nacka strand på Augustendalsvägen 21 och tänkte försöka springa hem till Kungsholmen. Nu är inte Nacka strand riktigt mitt "neighborhood" så jag är lite vilse där.
Kan någon ge mig en bra vägbeskrivning utan att jag behöver spri
Quote from Funbeat user on 2 December 2011, 09:50Jag hade sprungit ner till Järlasjö och tagit fina promenadstigen vid vattnet ända bort till Hamamrby sjöstad.
Sedan hammarby aleväg ända ner till hammarby kajväg tror jag den heter.
Ta gamla bron över till söder.
Här kan man välja lite själv om man vill,
Jag hade sprungit ner till Järlasjö och tagit fina promenadstigen vid vattnet ända bort till Hamamrby sjöstad.
Sedan hammarby aleväg ända ner till hammarby kajväg tror jag den heter.
Ta gamla bron över till söder.
Här kan man välja lite själv om man vill,
Quote from Funbeat user on 2 December 2011, 15:33Järla Sjö är min hood, udda veckor 🙂
Spring Augustendalsvägen ner till vattnet. Följ vattnet längs träpromenaden bort till Marinstaden. Belysningen är lite si och så pga. arbeten, ta det varligt om det är mörkt. Tuff backe (med switchbacks!) från Marin
Järla Sjö är min hood, udda veckor 🙂
Spring Augustendalsvägen ner till vattnet. Följ vattnet längs träpromenaden bort till Marinstaden. Belysningen är lite si och så pga. arbeten, ta det varligt om det är mörkt. Tuff backe (med switchbacks!) från Marin
Quote from Funbeat user on 2 December 2011, 17:19Tackarför förslagen. Det låter trevligast att springa längs vattnet hela vägen till Hammarbyhamnen tycker jag. Peter, ser du några nackdelar med den vägen eftersom du föreslår att ta upp vid Finntorp?
Bara jag tar mig till Hammarbyhamnen så hittar jag se
Tackarför förslagen. Det låter trevligast att springa längs vattnet hela vägen till Hammarbyhamnen tycker jag. Peter, ser du några nackdelar med den vägen eftersom du föreslår att ta upp vid Finntorp?
Bara jag tar mig till Hammarbyhamnen så hittar jag se
Quote from Funbeat user on 2 December 2011, 17:24Jag kan tillägga att jag kommer springa när det är mörkt... Tack för tipset om det..
Jag kan tillägga att jag kommer springa när det är mörkt... Tack för tipset om det..
Quote from Funbeat user on 2 December 2011, 18:10Jag brukar springa hem från skicka centrum den vägen vid vattnet. Men tar hammarbybacken över till hammarbyhöjden för jag skall till stuvsta sedan. Som sagt, det är usel belysning nu här och där.. Men om man inte är rädd så är det bara köra på.. Ler
Jag brukar springa hem från skicka centrum den vägen vid vattnet. Men tar hammarbybacken över till hammarbyhöjden för jag skall till stuvsta sedan. Som sagt, det är usel belysning nu här och där.. Men om man inte är rädd så är det bara köra på.. Ler
Quote from Funbeat user on 2 December 2011, 19:07pannlampa på alltså. tackar för hjälpen
pannlampa på alltså. tackar för hjälpen
Quote from Funbeat user on 2 December 2011, 19:29Nja, ca 100m efter Marinstaden är det vägs ände. Från löpning till bergsklättring och dessutom en låst grind vid båtklubben. Undvik. Speciellt i mörker.
Nja, ca 100m efter Marinstaden är det vägs ände. Från löpning till bergsklättring och dessutom en låst grind vid båtklubben. Undvik. Speciellt i mörker.
Quote from Funbeat user on 3 December 2011, 20:38ok, tack igen. Det blir till att printa ut din karta Peter.
ok, tack igen. Det blir till att printa ut din karta Peter.
Quote from Funbeat user on 6 December 2011, 19:01Jag tog mig hem. Lite mörkt innan Marinastaden (?), bra beslut med pannlampan. Tackar för hjälpen.
http://www.funbeat.se/training/show.aspx?TrainingID=17974933
Jag tog mig hem. Lite mörkt innan Marinastaden (?), bra beslut med pannlampan. Tackar för hjälpen.
http://www.funbeat.se/training/show.aspx?TrainingID=17974933