Quote from Funbeat user on 16 May 2011, 16:20Tack för alla tips.
Har bokat tid hos massör till i morgon kväll....även om det inte hjäper så är det ju alltid skönt. 🙂
Tack för alla tips.
Har bokat tid hos massör till i morgon kväll....även om det inte hjäper så är det ju alltid skönt. 🙂
Quote from Funbeat user on 17 May 2011, 09:22Fel byggd cykel 😉 skaffa liggcykel så slipper du sånna problem. Så skönt att sätta sig på liggcyklen och luta sig tillbaka mot nackstödet.
Fel byggd cykel 😉 skaffa liggcykel så slipper du sånna problem. Så skönt att sätta sig på liggcyklen och luta sig tillbaka mot nackstödet.
Quote from Funbeat user on 17 May 2011, 12:48Du hade problem med knäna så då är din cykel felbyggd?
Du hade problem med knäna så då är din cykel felbyggd?
Quote from Funbeat user on 18 May 2011, 08:54Den ställningen nacken får när jag cyklar gör tydligen att en disk svullnar upp och klämmer nerver (diskbråck lite).
Nu ska jag vila 6-8 veckor från den typen av "rörelse" (ställning). Återkommer skadan blir det magnetröntgen...
Skoj..när man precis fast
Den ställningen nacken får när jag cyklar gör tydligen att en disk svullnar upp och klämmer nerver (diskbråck lite).
Nu ska jag vila 6-8 veckor från den typen av "rörelse" (ställning). Återkommer skadan blir det magnetröntgen...
Skoj..när man precis fast
Quote from Funbeat user on 18 May 2011, 11:44Du är tyvärr inte ensam Jonas..
Precis som Lasse sa så är en liggcykel betydligt mer skonsam för nacken. Jag känner en som blivit opererad för diskbråck i nacken som inte klarar av vanlig cykel alls, men där liggcykel går bra.
Hoppas dina nackproblem l
Du är tyvärr inte ensam Jonas..
Precis som Lasse sa så är en liggcykel betydligt mer skonsam för nacken. Jag känner en som blivit opererad för diskbråck i nacken som inte klarar av vanlig cykel alls, men där liggcykel går bra.
Hoppas dina nackproblem l