Quote from Guest on 14 March 2012, 11:20Någon som vet en bra naprapat i Skövde? Gärna en som inte knäcker så mycket.
Någon som vet en bra naprapat i Skövde? Gärna en som inte knäcker så mycket.
Quote from Funbeat user on 14 March 2012, 11:30Ingen naprapat, men jag vet en fantastisk sjukgymnast i Broddetorp.
Ingen naprapat, men jag vet en fantastisk sjukgymnast i Broddetorp.
Quote from Funbeat user on 14 March 2012, 15:01Vet att Carina Ekring har varit till en bra naprapat i Skövde, skicka och fråga henne 🙂
Vet att Carina Ekring har varit till en bra naprapat i Skövde, skicka och fråga henne 🙂
Quote from Funbeat user on 15 March 2012, 22:01Stefan Gustavssom på Feelgood. Tidigare Anja Pärssons egne naprapat, numera IFK Skövde handbolls
Stefan Gustavssom på Feelgood. Tidigare Anja Pärssons egne naprapat, numera IFK Skövde handbolls
Quote from Funbeat user on 17 March 2012, 11:16Tack för tipsen. Han Stefan ska nog testas. Feel good har dock inte naprapat längre utan de har flyttat till torget upptäckte jag häromdagen, men då Skövde knappas är en metropol innebar det runt hörnet.
Tack för tipsen. Han Stefan ska nog testas. Feel good har dock inte naprapat längre utan de har flyttat till torget upptäckte jag häromdagen, men då Skövde knappas är en metropol innebar det runt hörnet.
Quote from Funbeat user on 23 May 2012, 13:44Det är tror det är Stefan som flyttat till torget, suverän Naparapat
Det är tror det är Stefan som flyttat till torget, suverän Naparapat
Quote from Funbeat user on 23 May 2012, 23:05Själv har jag testat en Naprapat som driver eget, sök på motoriken. Hon fixade min snea rygg 🙂
Själv har jag testat en Naprapat som driver eget, sök på motoriken. Hon fixade min snea rygg 🙂