Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelNationaldagsloppet
You need to log in to create posts and topics.

100 km, 60 km (motionslopp) och 25 km (familjeutflykt). För barnen finns i år även Lilla Nationaldagsloppet som är 2,5 km.

http://www.nationaldagsloppet.se

Är de inte tjejvättern på den dagen och halvvättern dagen efter? Tror nog att jag väljer halvvättern. Men om inte så är jag nog med

Tja jag cyklar oxå Halvvättern och är i Motala hela helgen med klubben så jag kan nog inte delta men jag la upp loppet iaf :-).

En utmaning för tjejerna är:

Fre: Nationaldagsloppet
Lör: Tjejvättern
Sön: Halvvättern

Killarna får köra fredag och söndag

ja den utmaningen hade varit kul. Men jag kanske kan ta på mig en peruk och cykla tjejvättern 😉

Ja, rakar benen gör du väl redan eftersom du har ambitionen att tävla :D...

nej jag gör ju inte de. Men jag har lovat att min flickvän ska få vaxa benen på mig (dumt vad!)...

En sån diskution kanske vi ska starta. Den va uppe på vätternrundans forum för några år sen och den tog rätt bra fart. Va en del motionärscyklister som vax

Ja så fort säsongen tar fart ska vi sätta igång en sån tråd. Jag vaxade faktiskt benen idag. AJ!!!!

äh det gör väll inte ont.

Ja vägen runt omberg.. Inte över skulle jag kalla den.
Men fin är den. synd bara att det krockar med lida loop ( det brukar göra det )

Jessica: På mig gör det ont!!! Kanske beror på hurdana hår och hur mkt hår man har :D? När jag gör det själv gör det mer ont än när jag gör det på salong och nån annan än jag själv sliter loss buntar av hår från mina aphåriga ben.