Quote from Guest on 3 February 2008, 21:59100 km, 60 km (motionslopp) och 25 km (familjeutflykt). För barnen finns i år även Lilla Nationaldagsloppet som är 2,5 km.
http://www.nationaldagsloppet.se
100 km, 60 km (motionslopp) och 25 km (familjeutflykt). För barnen finns i år även Lilla Nationaldagsloppet som är 2,5 km.
Quote from j sollerman on 3 February 2008, 22:09Är de inte tjejvättern på den dagen och halvvättern dagen efter? Tror nog att jag väljer halvvättern. Men om inte så är jag nog med
Är de inte tjejvättern på den dagen och halvvättern dagen efter? Tror nog att jag väljer halvvättern. Men om inte så är jag nog med
Quote from Funbeat user on 3 February 2008, 22:19Tja jag cyklar oxå Halvvättern och är i Motala hela helgen med klubben så jag kan nog inte delta men jag la upp loppet iaf :-).
En utmaning för tjejerna är:
Fre: Nationaldagsloppet
Lör: Tjejvättern
Sön: HalvvätternKillarna får köra fredag och söndag
Tja jag cyklar oxå Halvvättern och är i Motala hela helgen med klubben så jag kan nog inte delta men jag la upp loppet iaf :-).
En utmaning för tjejerna är:
Fre: Nationaldagsloppet
Lör: Tjejvättern
Sön: Halvvättern
Killarna får köra fredag och söndag
Quote from j sollerman on 3 February 2008, 22:23ja den utmaningen hade varit kul. Men jag kanske kan ta på mig en peruk och cykla tjejvättern 😉
ja den utmaningen hade varit kul. Men jag kanske kan ta på mig en peruk och cykla tjejvättern 😉
Quote from Funbeat user on 3 February 2008, 22:25Ja, rakar benen gör du väl redan eftersom du har ambitionen att tävla :D...
Ja, rakar benen gör du väl redan eftersom du har ambitionen att tävla :D...
Quote from j sollerman on 3 February 2008, 22:28nej jag gör ju inte de. Men jag har lovat att min flickvän ska få vaxa benen på mig (dumt vad!)...
En sån diskution kanske vi ska starta. Den va uppe på vätternrundans forum för några år sen och den tog rätt bra fart. Va en del motionärscyklister som vax
nej jag gör ju inte de. Men jag har lovat att min flickvän ska få vaxa benen på mig (dumt vad!)...
En sån diskution kanske vi ska starta. Den va uppe på vätternrundans forum för några år sen och den tog rätt bra fart. Va en del motionärscyklister som vax
Quote from Funbeat user on 3 February 2008, 22:32Ja så fort säsongen tar fart ska vi sätta igång en sån tråd. Jag vaxade faktiskt benen idag. AJ!!!!
Ja så fort säsongen tar fart ska vi sätta igång en sån tråd. Jag vaxade faktiskt benen idag. AJ!!!!
Quote from Funbeat user on 3 February 2008, 22:37äh det gör väll inte ont.
äh det gör väll inte ont.
Quote from Åsa Tysklind on 3 February 2008, 22:54Ja vägen runt omberg.. Inte över skulle jag kalla den.
Men fin är den. synd bara att det krockar med lida loop ( det brukar göra det )
Ja vägen runt omberg.. Inte över skulle jag kalla den.
Men fin är den. synd bara att det krockar med lida loop ( det brukar göra det )
Quote from Funbeat user on 4 February 2008, 10:06Jessica: På mig gör det ont!!! Kanske beror på hurdana hår och hur mkt hår man har :D? När jag gör det själv gör det mer ont än när jag gör det på salong och nån annan än jag själv sliter loss buntar av hår från mina aphåriga ben.
Jessica: På mig gör det ont!!! Kanske beror på hurdana hår och hur mkt hår man har :D? När jag gör det själv gör det mer ont än när jag gör det på salong och nån annan än jag själv sliter loss buntar av hår från mina aphåriga ben.