Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelNationaldagsloppet
You need to log in to create posts and topics.

ser inte framemot de där..

kan nog va så. jag är dessutom vaxvan eftersom jag aldrig skulle komma på idén att raka. vaxa regelbundet så blir det lättare då hårsäcken kryper närmare huden för varje gång

Det här tarvar nog en egen tråd... vilken grupp lägger man den i? Prat? Cykel?

självvård?

given cykel diskussion

Vaxvan?? Vilket roligt ord 😀

Glöm inte bort Långloppscupen i MTB som kör Lida Loop på söndagen 8 juni oxå... (H)

Själv är jag vax-ovan, men man kanske skulle testa... Rakar när långa tightsen har åkt av. 😀 typ 2 ggr/vecka.
Vinter = vinterpäls!

Ett roligt lopp som jag körde för första gången förra året och ska försöka hinna med det i år också. Vägarna var på sina ställen i dåligt skick men de hade markerat upp det på ett bra sätt så det var ändå okej. Får hoppas att vi får lika fint väder som de

Förra året va liiiiite för varmt för min smak så jag cyklade korta rundan helt för mig själv kvällen, på min hädangångna MTB (må tjyvarna brinna i helvetet!!!!)

Visst var det varmt (speciellt i backen upp till första depån!) men tar mkt hellre det än vädret som det var på Mjörn Runt senare på säsongen! Kom lika mkt regn från bakhjulet framför som ovanifrån kändes det som ibland...