Quote from Guest on 7 July 2007, 14:17Jag har skyllt på vädret för mitt minskade ork sista tiden men nu vet jag var det är.
Myn hypotyreos har blivit värre. Försökte springa men det var som att springa efter lång fasta, ingenting i musklerna, kroppen vägrade helt enkelt.
Jag hoppas det inte b
Jag har skyllt på vädret för mitt minskade ork sista tiden men nu vet jag var det är.
Myn hypotyreos har blivit värre. Försökte springa men det var som att springa efter lång fasta, ingenting i musklerna, kroppen vägrade helt enkelt.
Jag hoppas det inte b
Quote from Olof Robertson on 7 July 2007, 14:27Fy så trist för dig 🙁
Håller tummarna för att du ska få ordning på medicineringen så du kommer igång snabbt igen!
Kram Jenny
Fy så trist för dig 🙁
Håller tummarna för att du ska få ordning på medicineringen så du kommer igång snabbt igen!
Kram Jenny
Quote from Lars Mörrby on 7 July 2007, 14:27Linn, din stackare - det låter inget vidare.
http://www.sjukvardsradgivningen.se/artikel.asp?CategoryID=19113
Hoppas det går att rätta till.
/Börje
Linn, din stackare - det låter inget vidare.
http://www.sjukvardsradgivningen.se/artikel.asp?CategoryID=19113
Hoppas det går att rätta till.
/Börje
Quote from Funbeat user on 7 July 2007, 16:04Jobbigt! Det är verkligen trist att inte kunna träna som man vill, särskillt när man kommit igång och träningen flyter på bra. Håller tummarna för att du kommer igång snabbt igen (L)
Jobbigt! Det är verkligen trist att inte kunna träna som man vill, särskillt när man kommit igång och träningen flyter på bra. Håller tummarna för att du kommer igång snabbt igen (L)
Quote from Funbeat user on 7 July 2007, 16:36Tycker det låter som överträning eller utbrändhet!
Tycker det låter som överträning eller utbrändhet!
Quote from Catharina Brattlin on 7 July 2007, 19:41Linn, det kan vara en så banal sak som att Du lider av anemi, dvs järnbrist. Som Du säkert vet, behövs järn för bl a bildning av röda blodkroppar. Dessa innehåller proteinet hemoglobin som syftar till att binda och transportera syre. Har Du inte tillräckl
Linn, det kan vara en så banal sak som att Du lider av anemi, dvs järnbrist. Som Du säkert vet, behövs järn för bl a bildning av röda blodkroppar. Dessa innehåller proteinet hemoglobin som syftar till att binda och transportera syre. Har Du inte tillräckl
Quote from Funbeat user on 8 July 2007, 10:15Pär, Jo det är liknande symtom men jag har inte tränat eller stressat hårt.
Sylvia, jag tar min multivitamin de flesta dagarna så ofta är mitt järnintag 50% över dagsbehovet.
Hittade också en artikel om att blodprov inte alltid är pålitligt så jag ökar d
Pär, Jo det är liknande symtom men jag har inte tränat eller stressat hårt.
Sylvia, jag tar min multivitamin de flesta dagarna så ofta är mitt järnintag 50% över dagsbehovet.
Hittade också en artikel om att blodprov inte alltid är pålitligt så jag ökar d
Quote from Funbeat user on 8 July 2007, 11:03Sjukvårdsrådgivningen, om blodbrist (järnbristanemi):
I livsmedelsbutiker och hälsokostbutiker finns flera preparat för behandling av järnbrist. Oftast innehåller inte dessa medel tillräckligt mycket av det järn som kroppen kan tillgodogöra sig. De ger o
Sjukvårdsrådgivningen, om blodbrist (järnbristanemi):
I livsmedelsbutiker och hälsokostbutiker finns flera preparat för behandling av järnbrist. Oftast innehåller inte dessa medel tillräckligt mycket av det järn som kroppen kan tillgodogöra sig. De ger o
Quote from Funbeat user on 10 July 2007, 12:41Jag hade tur!
Tog inte lång tid för kroppen att förbättras efter dosökningen.
Jag har inte haft någon aptit sista dagarna, åt en banan till frukost. En timme senare klickade kroppen och ville ut och springa!
Det gick inte på rekordfart/sträcka eftersom ja
Jag hade tur!
Tog inte lång tid för kroppen att förbättras efter dosökningen.
Jag har inte haft någon aptit sista dagarna, åt en banan till frukost. En timme senare klickade kroppen och ville ut och springa!
Det gick inte på rekordfart/sträcka eftersom ja
Quote from Funbeat user on 10 July 2007, 21:57Gott att höra Linn! (t+)
Gott att höra Linn! (t+)