Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningNere i en dålig period?
You need to log in to create posts and topics.

12

De senaste 2-3 veckorna har det bara gått utför med min löpning, vet inte vad som gått snett eller om jag gjort något annorlunda. Kan jag lida brist på något eller tror ni det bara är en tillfällig svacka jag befinner mig i?

Har liksom gått från 44 min

Järndepåer? Hb?

Har inte tagit blodprov på ett tag men, hmmrr *host* jag har inte haft min röda period på ca 2 år pga p-spruta så något blod har liksom inte kommit ur mig 😀

mens heter det

Jessica A-C: Tack! (t+)

Trådskaparen: virus i benen, heter det. Finns två botemedel, börja med att testa det ena och funkar inte det så testa det andra.
1) ÖKA! Träna mer, längre, snabbare, oftare. Kör så en vecka och se vad som händer.
2) MINSKA! Träna

Ja men även: lingonvecka eller indianer i buskarna 😉

Ja eller besök från Amerika, Montana närmare bestämt.

Ja du har ju även tunga pass framför dej i helgen. Backe och intervall.
Kanske kan du i stället skippa all tanke på distans, alltså hur fort det går och bara tänka tid, hur länge du springer. ett lån

Göm undan din klocka!!

Ge dig ut och spring en runda och KÄNN efter vilket tempo som är behagligt. Strunta i tempo, tid mm och hitta tillbaka till känslan.

Det är ju inte någon konst att hålla högt temp när allt flyter, utmaningen är ju att hitta flytet

tänk på att det bara är de riktigt dåliga löparna som alltid är i toppform - dvs alltid på samma låga nivå. 🙂

En sak till: det verkar som om du alltid (eller ofta) springer samma runda och sen tar tid på den. Sluta med det! Mer tips:

Om inte kroppen vill springa 44min-rundan på 44min så får väl rundan bli 44min istället. Dvs:
1) byt runda (kortare, längre, backi

12