Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Jag springer idag i ett par Nike Lunar Elite men känner att jag skulle vilja ha en alternativ sko att använda på långpassen.

Har ortopediska inlägg. Utan inläggen supinerar jag starkt med höger fot. Har gått från att vara hällöpare till att landa på mel

om skomodellen kan jag inget. så en följdfråga blir, vad har du sprungit dina långpass i hitintills??

Om du inte har några känningar eller problem med att springa i neutrala skor på dina kortare rundor så sk det inte vara några problem! men det är omöjli

Om vi bortser från det där med pronation eller inte så är Min erfarenhet av Newton Distance S att de är en väldigt speciell sko. De är ganska stela och har absolut noll dämpning i hälen, vilket var okay om jag klarade av att hålla mitt steg under hela pas

Tack för svar. Jag springer mina långpass i Nike Elite. Sprang 2,3 mil igår och det känns i fötterna.

Jag kör alla mina pass med Newton Gravity och sprang Sthlm maran i helgen. Jag älskar skorna. Tog ca. 3 veckor att vänja sig vid dem.

på vilket sätt känns det i fötterna? specificera gärna så noggrant du kan. då detta hjälper så vi kan tips om skor.