Quote from Guest on 18 October 2010, 16:25Vad tycker ni som är vana vid "jävlig" terräng om årets Tjurrus? Är det en normal löprunda för er eller är det en tung bana även för er? Tänker exempelvis på alla orienterare som finns runt om i landet.
För min egen del var det den värsta banan jag någo
Vad tycker ni som är vana vid "jävlig" terräng om årets Tjurrus? Är det en normal löprunda för er eller är det en tung bana även för er? Tänker exempelvis på alla orienterare som finns runt om i landet.
För min egen del var det den värsta banan jag någo
Quote from Funbeat user on 18 October 2010, 16:35Finns det en orienteringskarta över banan?
Finns det en orienteringskarta över banan?
Quote from Funbeat user on 19 October 2010, 13:26Hehe, näe Tjurruset ska ju vara "så jävligt" som möjligt. En orienterare hade nog, efter en flukt på kartan, valt andra vägar än att springa rakt över kärr och myrar, uppför områdets brantaste backar osv.
Hehe, näe Tjurruset ska ju vara "så jävligt" som möjligt. En orienterare hade nog, efter en flukt på kartan, valt andra vägar än att springa rakt över kärr och myrar, uppför områdets brantaste backar osv.
Quote from Funbeat user on 19 October 2010, 17:04Förutom de blöta partierna var det hyfsat lättsprunget tycker jag. Sprang SUM härom veckan och tyckte nog att långa partier av sörmalandsleden var betydligt jobbigare (stenar+rötter) än stigarna på tjurruset. Jag startade i första gruppen, kan ha blivit m
Förutom de blöta partierna var det hyfsat lättsprunget tycker jag. Sprang SUM härom veckan och tyckte nog att långa partier av sörmalandsleden var betydligt jobbigare (stenar+rötter) än stigarna på tjurruset. Jag startade i första gruppen, kan ha blivit m
Quote from Christer Heinbäck on 19 October 2010, 19:18Jag tycker som föregående talare. Om man bortser från geggahålen så tycker jag inte banan var speciellt jobbig.
Jag tycker som föregående talare. Om man bortser från geggahålen så tycker jag inte banan var speciellt jobbig.