Quote from Guest on 26 June 2012, 12:47Jag har känt nu den senaste tiden att jag borde ha en klocka som håller koll på hur långt jag har sprungit, hur snabbt jag springer osv. Därför har jag blivit väldigt sugen på Nike + Träningsklocka, men då undrar jag, för jag har smala handleder. Ifall de
Jag har känt nu den senaste tiden att jag borde ha en klocka som håller koll på hur långt jag har sprungit, hur snabbt jag springer osv. Därför har jag blivit väldigt sugen på Nike + Träningsklocka, men då undrar jag, för jag har smala handleder. Ifall de
Quote from Funbeat user on 26 June 2012, 12:57Jag har nyss varit och köpt en, har väldigt smala handleder men den sitter som ett smäck! Längtar redan till nästa löppass (H) Investerade i ett pulsband till den också, så nu är det bara att kuta!
Jag har nyss varit och köpt en, har väldigt smala handleder men den sitter som ett smäck! Längtar redan till nästa löppass (H) Investerade i ett pulsband till den också, så nu är det bara att kuta!
Quote from Funbeat user on 28 June 2012, 03:10Finns på xxl.se för 999 kr den här veckan, för er som är intresserade...!
Finns på xxl.se för 999 kr den här veckan, för er som är intresserade...!