Quote from Guest on 10 January 2011, 18:20Hej!
Jag har precis skaffat mig ett par nya Nike+ träningsskor... Tänkte därför att jag skulle köpa mig antingen en ipod nano eller ett Nike+ sportband för att hålla koll på min löpning. Frågan är vilket... Vad finns det för skillnader/fördelar/nackdelar
Hej!
Jag har precis skaffat mig ett par nya Nike+ träningsskor... Tänkte därför att jag skulle köpa mig antingen en ipod nano eller ett Nike+ sportband för att hålla koll på min löpning. Frågan är vilket... Vad finns det för skillnader/fördelar/nackdelar
Quote from Funbeat user on 10 January 2011, 18:30Jag har varit störtnöjd med min nano - främst för att man genom att trycka på mittknappen får en rapport om sträcka, tid och hastighet uppläst i lurarna. Eftersom jag springer till musik och redan hade en nano så var det ett enkelt val. Om jag inte hade h
Jag har varit störtnöjd med min nano - främst för att man genom att trycka på mittknappen får en rapport om sträcka, tid och hastighet uppläst i lurarna. Eftersom jag springer till musik och redan hade en nano så var det ett enkelt val. Om jag inte hade h
Quote from Funbeat user on 10 January 2011, 19:26Jag har båda.
Nike+ Sportsband
---------------------
Fördelar: Enkel att bära på armen, kan användas som vanlig klocka, visar takt momentant vilket är bra om man vill hålla jämn fart/vara farthållare, enkelt handhavande, klarar fukt bättre än vad den ser
Jag har båda.
Nike+ Sportsband
---------------------
Fördelar: Enkel att bära på armen, kan användas som vanlig klocka, visar takt momentant vilket är bra om man vill hålla jämn fart/vara farthållare, enkelt handhavande, klarar fukt bättre än vad den ser