Quote from Funbeat user on 11 August 2008, 21:23Patrik: För att man ska kunna se IPoden i Explorer måtse du kryssa för "Använd som extern enhet i ITunes" men jag tror inte att det är det om är problemet dock.
Vad händer om du först tar bort och sedan kryssar i alternativet "Skicka träningsdata till n
Patrik: För att man ska kunna se IPoden i Explorer måtse du kryssa för "Använd som extern enhet i ITunes" men jag tror inte att det är det om är problemet dock.
Vad händer om du först tar bort och sedan kryssar i alternativet "Skicka träningsdata till n
Quote from Funbeat user on 11 August 2008, 22:01Jag har faktiskt gjort det. Det var extern enhet som var problemet men jag kom på det innan jag läste ditt inlägg =)
Om det är fler som har problem så läggs träningen under:
iPod_ControlDeviceTrainerWorkoutsEmpeds4H803AU3VSXlatestTräning som är synkad
Jag har faktiskt gjort det. Det var extern enhet som var problemet men jag kom på det innan jag läste ditt inlägg =)
iPod_ControlDeviceTrainerWorkoutsEmpeds4H803AU3VSXlatest
Träning som är synkad
Quote from Funbeat user on 11 August 2008, 22:01Jag har faktiskt gjort det. Det var extern enhet som var problemet men jag kom på det innan jag läste ditt inlägg =)
iPod_ControlDeviceTrainerWorkoutsEmpeds4H803AU3VSXlatestTräning som är synkad
Jag har faktiskt gjort det. Det var extern enhet som var problemet men jag kom på det innan jag läste ditt inlägg =)
iPod_ControlDeviceTrainerWorkoutsEmpeds4H803AU3VSXlatest
Träning som är synkad