Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Har letat mig igenom hela Västmanland nästan efter ett par av ovanstående i storlek 42.

Har testat med både Stadium och Intersport men ingen har dessa inne, går det att få vägledning om var dessa kan finnas i mitt närområde?

Väl Mött

Löplabbet har dem i sortimentet, men du kanske inte har en butik i närheten. I Uppsala ligger det en, stockholm har flera. Örebro ska annars öppna en i Februari. Du kan också beställa från deras hemsida om du vet att just 42 i nikemodell passar i storlek

Har du tittat i KÖP&SÄLJ här på FB? Jag har lagt ut en annons på ett par i US 9,5!

Det bör väl vara ung. 42?!

http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=569014

Jag är ung, 23 år med skostorlek 42, har sett din annons och svurit mig olycklig över mina små fötter just då.

Jag tror inte dom är för stora för dig - möjligen nååååt för små - jag pendlar mellan hedemora o stockholm - var bor du? Jag kanske passerar?

christer

Vad har du för storlek i Asics för stt jag skall få en känsla hur stora Nike 9,5 är? Du har många träningsskor och minns jag inte fel köpte du ett par Gel Noosa för nåt år sedan.

Gick och kikade på Noosa-skorna - det var också us 9 1/2 (43,5 eur) men jag har också ett par gamla Asics GT2120 tex som det bara är us 8 1/2 som jag använder som vardagsskor numera. Jag vill dock ha lite extra utrymme då jag springer lite längre!

Hittad

Tack för att du kikade Christer. Det var som jag förmodade att de blir för små. Jag har två par Asics Nimbus strl 10. Trist. Lunarglide är en kanonsko om jag förtår rätt. Märkligt att det inte hugger. Håll ut - det komer endera dagen när nån med rätt stor