Quote from Guest on 3 December 2012, 06:58Hej
Jag söker en lite lättare sko än Asics Nimbus och Saucony Triumph som jag springer merparten av mina pass i dag.
Jag har ett par Saucony Kinvara för intervaller - inte för att det är "min klass" riktigt utan mer för att det känns bra och är kul/mot
Hej
Jag söker en lite lättare sko än Asics Nimbus och Saucony Triumph som jag springer merparten av mina pass i dag.
Jag har ett par Saucony Kinvara för intervaller - inte för att det är "min klass" riktigt utan mer för att det känns bra och är kul/mot
Quote from Funbeat user on 3 December 2012, 07:08Hejsan Harald. Jag har idag ett par zoom elit som gått ca 50mil. Tycker att skon är jätteskön om än kanske lite tunn när man kommer upp i Mara eller längre. Jag använder dem för sträckor upp till 30km. Har haft nike i olika varianter i snart 3år o tycker
Hejsan Harald. Jag har idag ett par zoom elit som gått ca 50mil. Tycker att skon är jätteskön om än kanske lite tunn när man kommer upp i Mara eller längre. Jag använder dem för sträckor upp till 30km. Har haft nike i olika varianter i snart 3år o tycker
Quote from Funbeat user on 4 December 2012, 18:02Tack för dina synpunkter Kalle.
Tack för dina synpunkter Kalle.