Quote from Guest on 21 April 2011, 14:31Letat efter denna smäckra pjäs ett tag nu men verkar inte finnas att köpa varken i Svedala eller någon av de europeiska nätbutikerna. Zoom Streak 3 finns att få men vad jag kan se är den lite mer uppbyggd och tyngre än föregångaren. Runningwarehouse och E
Letat efter denna smäckra pjäs ett tag nu men verkar inte finnas att köpa varken i Svedala eller någon av de europeiska nätbutikerna. Zoom Streak 3 finns att få men vad jag kan se är den lite mer uppbyggd och tyngre än föregångaren. Runningwarehouse och E
Quote from Funbeat user on 21 April 2011, 14:41Finns bara att beställa från USA såvitt jag vet, så du får krypa till korset om du vill ha den. En av de bättre tävlingsskor jag haft, är nog bara Adidas Adizero PR som slår den. Stor skillnad mellan XC2 och Streak 3, den senare är mer för marathon och är
Finns bara att beställa från USA såvitt jag vet, så du får krypa till korset om du vill ha den. En av de bättre tävlingsskor jag haft, är nog bara Adidas Adizero PR som slår den. Stor skillnad mellan XC2 och Streak 3, den senare är mer för marathon och är
Quote from Funbeat user on 21 April 2011, 14:42Jag beställde mina från runningwarehouse, funkar klockrent!
Väldigt bra skor också.
Jag beställde mina från runningwarehouse, funkar klockrent!
Väldigt bra skor också.