Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

12

Såg en annons på någon hemsida idag om ett energisnus. Helt nikotinfritt och tobaksfritt, de va väl grönt te + samma ämnen som de har i energidrycker. Borde väl inte kallas snus, men de ser så ut i små portionspåsar man har under läppen.

Fick då en liten

OTROLIGT.......dvs otroligt att någon köper den här varan över huvudtaget???? Sen läste jag av en händelse om ett nytt TUGGUMMI. Å där hade man helt släppt handbromsen......oj,oj....Inte nog med att du skulle kunna kuta en massa minuter fortare,,,,?? utan

^precis..

Men varför inte, lite koffein och andra stimulerande ämnen under loppet kanske ger en bättre prestation :3

Min första tänke var om tänderna, det kan inte vara så bra att har socker på tändköttet hur länge som helst? Den andra var hur äckligt det är med grön te. Verkar ganska värdelöst. Ta en näv med zoo apor istället.

Det finns dock hundratusentals svenskar

Vad hette det tuggummit? låter som om dom har släppt på mer än handbromsen där?? 😀

När hör sånt tuggummi så tänker jag genast på detta http://www.mynewsdesk.com/se/view/pressrelease/nu-lanseras-ett-tuggummi-som-haaller-dig-vaken-168445
Kanske inte det som menas dock?

Jag brukar använda ginsengsnuset när jag jobbar natt. Vet inte om det har någon egentlig effekt eller om det bara är placebo, men placeboeffekten är inte att förakta... 😉
För mig fungerar den bra mot sötsuget också. En prilla istället för en kaka.

Då är det bättre med en mazarin.

Hur får man plats med en mazarin under läppen?

Tar och fördelar den längs gommarna. Har du lösgom så är det lättare.

12