Quote from Funbeat user on 12 October 2011, 10:11Har köpt en Canyon och är grymt nöjd, inte kolfiber dock. Problemet är att du inte kan prova den, så är du lite osäker på storlek kan det vara vanskligt, men det är grymt prisvärt å andra sidan. Själv chansade jag med deras storleksberäknare och jämförde
Har köpt en Canyon och är grymt nöjd, inte kolfiber dock. Problemet är att du inte kan prova den, så är du lite osäker på storlek kan det vara vanskligt, men det är grymt prisvärt å andra sidan. Själv chansade jag med deras storleksberäknare och jämförde
Quote from Funbeat user on 12 October 2011, 14:56Olof,
Okej. Lämnar du in den på service eller gör du det själv? Om du lämnar in den, vad kostar det ungefär per gång (exkl ev reservdelar)?
Olof,
Okej. Lämnar du in den på service eller gör du det själv? Om du lämnar in den, vad kostar det ungefär per gång (exkl ev reservdelar)?
Quote from Funbeat user on 12 October 2011, 19:25Ett annat tips är Rose (http://www.rosebikes.se). Jag har precis handlat en cykel därifrån och är supernöjd med den. Dessutom väldigt prisvärt och bra service. Men det är ju absolut ett minus att man inte kan provcykla.
Ett annat tips är Rose (http://www.rosebikes.se). Jag har precis handlat en cykel därifrån och är supernöjd med den. Dessutom väldigt prisvärt och bra service. Men det är ju absolut ett minus att man inte kan provcykla.
Quote from Funbeat user on 12 October 2011, 19:28Decathlon öppnar i Tjabostan och har bra priser
Decathlon öppnar i Tjabostan och har bra priser
Quote from Funbeat user on 16 October 2011, 12:33Sebastian
Jag fixar med den själv, det är ju rätt kul det med. Kan vara bra att kunna göra det enklare underhållet själv för att spara en del pengar. Själv byter jag gärna kasset, drev mm. själv men sådana "mer avancerade" saker kan man ju lämna bort om
Sebastian
Jag fixar med den själv, det är ju rätt kul det med. Kan vara bra att kunna göra det enklare underhållet själv för att spara en del pengar. Själv byter jag gärna kasset, drev mm. själv men sådana "mer avancerade" saker kan man ju lämna bort om