Quote from Funbeat user on 2 December 2011, 15:55>David:
Team Trek är Sram-sponsrade.
Själv ska jag börja köra veteranklass och kan då välja dom växlar jag helst vill ha...
>David:
Team Trek är Sram-sponsrade.
Själv ska jag börja köra veteranklass och kan då välja dom växlar jag helst vill ha...
Quote from Funbeat user on 2 December 2011, 16:06Då blir det en Canyon med Tiagra, som kommer lagom till semestern?
Då blir det en Canyon med Tiagra, som kommer lagom till semestern?
Quote from Funbeat user on 2 December 2011, 17:25Edit: Tog bort mitt inlägg eftersom du inte förtjänar ngt svar David (t-)
Edit: Tog bort mitt inlägg eftersom du inte förtjänar ngt svar David (t-)
Quote from Funbeat user on 2 December 2011, 17:38Frågan är vad du är i så fall.
Frågan är vad du är i så fall.
Quote from Funbeat user on 2 December 2011, 17:51Trevligt att du har lite förstånd.
Trevligt att du har lite förstånd.
Quote from Funbeat user on 2 December 2011, 17:54Synd att inte du har det..
Synd att inte du har det..
Quote from Funbeat user on 2 December 2011, 18:04Det har du däremot inget förstånd på.
Det har du däremot inget förstånd på.
Quote from Funbeat user on 4 December 2011, 09:46@NPNG
Jag är helt med dej om att detta är något dom vi kommer att få se som standard även i enklare komponentgrupper om några år.
Inom motorcykelracing har det använts sedan minst tio år tillbaka.
Men jag tycker inte att priset för tekniken och de fördel
@NPNG
Jag är helt med dej om att detta är något dom vi kommer att få se som standard även i enklare komponentgrupper om några år.
Inom motorcykelracing har det använts sedan minst tio år tillbaka.
Men jag tycker inte att priset för tekniken och de fördel
Quote from Funbeat user on 4 December 2011, 20:16Enig Jonas. Prisene vil garantert falle, og alle barnesykdommer blir plukket bort. Det foregår en kontenueli (vanskelig ord) produktuvikling.
Enig Jonas. Prisene vil garantert falle, og alle barnesykdommer blir plukket bort. Det foregår en kontenueli (vanskelig ord) produktuvikling.
Quote from Funbeat user on 4 December 2011, 20:29Jag har en grupp Ultegra Di2 hemma men har inte monterat ihop nya hojjen än men får se om jag får ett ryck snart och fixar till den.
Eller ja jag har bara växlingsdelarna blir andra Vevar och bromsar 🙂
Jag har en grupp Ultegra Di2 hemma men har inte monterat ihop nya hojjen än men får se om jag får ett ryck snart och fixar till den.
Eller ja jag har bara växlingsdelarna blir andra Vevar och bromsar 🙂