Quote from Guest on 5 October 2011, 07:16någon mer motor intresserad här?
Nordslingan, den klassiska vackra banan på Nürnburgring, en dröm för varje sportbils ägare. Slingan betraktas som en av världens vackraste racingbanon och är ca 22km lång.
Min dröm har alltid varit att pressa en bil genom
någon mer motor intresserad här?
Nordslingan, den klassiska vackra banan på Nürnburgring, en dröm för varje sportbils ägare. Slingan betraktas som en av världens vackraste racingbanon och är ca 22km lång.
Min dröm har alltid varit att pressa en bil genom
Quote from Funbeat user on 5 October 2011, 07:26Hm, nä. Jag har tänkt på MC alt inline skates... hade jag bort kvar i trakten hade jag lätt varit,på dock!
Hm, nä. Jag har tänkt på MC alt inline skates... hade jag bort kvar i trakten hade jag lätt varit,på dock!
Quote from Funbeat user on 5 October 2011, 07:43VM har gått där några gånger.
VM har gått där några gånger.
Quote from Funbeat user on 5 October 2011, 16:13Anordnar du en tävling och det passar med kalendern och plånboken anmäler jag mig. Men varför bara ett varv?
Anordnar du en tävling och det passar med kalendern och plånboken anmäler jag mig. Men varför bara ett varv?
Quote from Funbeat user on 5 October 2011, 17:56har en känsla av att om det skulle gå att genomföra skulle det bli dyrt. Klart man kan välja flera varv:) kanske ska knopa ihop ett mail på tyska och skicka:)
har en känsla av att om det skulle gå att genomföra skulle det bli dyrt. Klart man kan välja flera varv:) kanske ska knopa ihop ett mail på tyska och skicka:)