Quote from Funbeat user on 9 March 2012, 21:52Är ju till stor del mycket där jag brukar springa runt strömmen 🙂
Mysigt!Det är rätt platt. Finns en (kort) backe som är lite brant, men ser ut som banan undviker den. Så det lär inte vara några superjobbiga backar.
Som Kerstin sa, de värsta uppför ä
Är ju till stor del mycket där jag brukar springa runt strömmen 🙂
Mysigt!
Det är rätt platt. Finns en (kort) backe som är lite brant, men ser ut som banan undviker den. Så det lär inte vara några superjobbiga backar.
Som Kerstin sa, de värsta uppför ä
Quote from Funbeat user on 10 March 2012, 13:04Varför springer man inte i Vrinneviskogen om man bor i Peking?
Varför springer man inte i Vrinneviskogen om man bor i Peking?
Quote from Funbeat user on 10 March 2012, 13:41Man kanske inte bor i samma ände av stan som Vrinneviskogen.
Men det är ju fint där också förstås.
Man kanske inte bor i samma ände av stan som Vrinneviskogen.
Men det är ju fint där också förstås.
Quote from Funbeat user on 10 March 2012, 13:56Det är väl max 2 km mellan strömmen och Vrinnevi?
Bara att lubba förbi Parken och Statoil så är man ju där.
Påpekade mest för att det är åtminstone lite små backar i Vrinneviskogen.
Det är väl max 2 km mellan strömmen och Vrinnevi?
Bara att lubba förbi Parken och Statoil så är man ju där.
Påpekade mest för att det är åtminstone lite små backar i Vrinneviskogen.
Quote from Funbeat user on 10 March 2012, 17:32Man kan väl inte springa två kilometer extra heller..!
Vi bor precis vid ett löparspår och förvånansvärt många som bor nere i villaområdet tar bilen upp till oss i skogen för att springa på spåret...
Otroligt!
Man kan väl inte springa två kilometer extra heller..!
Vi bor precis vid ett löparspår och förvånansvärt många som bor nere i villaområdet tar bilen upp till oss i skogen för att springa på spåret...
Otroligt!
Quote from Funbeat user on 28 July 2012, 21:57Jag kommer till maskeradklassen 😉 några fler??
Jag kommer till maskeradklassen 😉 några fler??